Jospa nyt kaikki harkkojalustan omistavat voisivat laitella jalustojaan tänne näytille, niin päästäisiin muutkin näkemään millaisia vaihtoehtoja on ideoitu.
Harkkojalustoista kuvia
Valvoja: Moderaattorit
-
marinum
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Harkkojalustoista kuvia
Lueskelin noita vanhoja keskusteluja harkkojalustoista ja huomasin, että monet kuvalinkit olivat jo vanhentuneita.
Jospa nyt kaikki harkkojalustan omistavat voisivat laitella jalustojaan tänne näytille, niin päästäisiin muutkin näkemään millaisia vaihtoehtoja on ideoitu.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jospa nyt kaikki harkkojalustan omistavat voisivat laitella jalustojaan tänne näytille, niin päästäisiin muutkin näkemään millaisia vaihtoehtoja on ideoitu.
Kuvaa ei (toistaiseksi) ole, mutta koitan selittää.
Mulla on 54-litraisen alla 2 vierekkäin pinottua harkkoriviä ja päällä 38mm paksu liimapuulevy. Tähän liimapuulevyyn olen ajatellut (joo-o, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
) laittaa koukuilla verhovaijerin kiinni ja ympärille jonkun kivan verhon. Nastoillakin tuon verhon tietysti voisi kiinnittää, mutta ajatuksena on, että se on helpompi irrottaa vaijerisysteemillä.
Mulla on 54-litraisen alla 2 vierekkäin pinottua harkkoriviä ja päällä 38mm paksu liimapuulevy. Tähän liimapuulevyyn olen ajatellut (joo-o, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
Tässä harkot näkyvissä 240 litraisen alle:

Tässä verho alhaalla:

Harkot on pitkittäin ja niiden alla on palat laminaattia. Verho on lyöty tuohon "keittiönpöytälevyyn" alapinnalle ihan pahvinauloilla kiinni.
Tässä näkyy 180 litraisen alla verho kiinni

Tässä on harkkojen rakenne niin että lattialla on vaneri, siinä päällä 4kpl 19*20*60 harkkoa pystyssä ja sitten toinen vaneri, johon on myös naulattu alapintaan tuo verho kiinni.
tähän tapaan:

Tässä verho alhaalla:

Harkot on pitkittäin ja niiden alla on palat laminaattia. Verho on lyöty tuohon "keittiönpöytälevyyn" alapinnalle ihan pahvinauloilla kiinni.
Tässä näkyy 180 litraisen alla verho kiinni

Tässä on harkkojen rakenne niin että lattialla on vaneri, siinä päällä 4kpl 19*20*60 harkkoa pystyssä ja sitten toinen vaneri, johon on myös naulattu alapintaan tuo verho kiinni.
tähän tapaan:

Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Mietin tässä (tai siis raksamies-mieheni), eikö noista lecaharkoista irtoa mitään hengitykselle vaarallista huoneilmaan? Ainakin kahi-tiilet "tuoksuvat" niin voimakkaasti, etten itse laittaisi sisätiloihin päällystämättä.
Onkohan kellään tietoa asiasta, rautakaupastakin voisi tietty kysyä, mutta onko joku jo kysynyt ja saanut informaatiota kyseisestä asiasta?
Onkohan kellään tietoa asiasta, rautakaupastakin voisi tietty kysyä, mutta onko joku jo kysynyt ja saanut informaatiota kyseisestä asiasta?
Rautakaupasta ostettiin tavallista lattialaminaattia ja kulmalistaa. Laminaatti kiinni liimapuulevyyn (mitä on jalustassa ihan lattialla ja harkkojen päällä ennen styrosta) messinkiruuveilla. Kulmalista sitten vaan reunaan kiinni. Tässä isommassa altaassa laitettiin akvaariosilikoonilla, kun sikaflex-liima (mikä se oikea nimi sitten onkaan) oli päässyt kuivahtamaan. Tuohon 300-litraiseen laitettiin listat sitten liimalla kiinni. Ihan hyvin ovat pysyneet kummallakin tavalla.minna.o1 kirjoitti:f_isu voisitko kerto vähän tuon sinun harkkojen päällystämisestä. On muuten kivan näköinen!