Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Kappas, täällä oli tämmöinenkin ketju. Vaikka käyn sielläpäin Suomea nykyään vain muutaman kerran vuodessa, niin pidän tämän ketjun mielessä jos sattuisi Kokkolassa olemaan kokous sopivasti. Aina mukava tavata lisää akvaarioihmisiä.
Että voisiko sitä tehdä pienimuotoista vaihtokauppaa/ kauppaa kaloilla /kasveilla kyseisessä tilaisuudessa?
Itsellä olisi hakusassa kääpiörihmakalanaaras. Samoin sähkönsiniset miltsit kiinnostaisi.
Vaihdossa mulla rutkasti tiikerivallisneriaa ja maatiaismiltsejä. Luultavasti muutama partis äijäkin,,,siis tämä vain ajatuksena.
Että voisiko sitä tehdä pienimuotoista vaihtokauppaa/ kauppaa kaloilla /kasveilla kyseisessä tilaisuudessa?
Kyllä voi. Kun oli tapaaminen Kaustisilla niin muutama kala ja kasvi vaihtoi omistajaa. Itsellänikin jotain ylimääräisiä ruoka purkkeja jotka saa viedä ken tarvii.
Mulla olis yksi joka saattaisi lahjoittaa muutaman palettikalanpoikasen, sikäli mikäli ei ole jo antanut niitä poies ja jos jollakin olisi niille tarvetta
f_isu: Mulla olisi yksi perhoskirjoahvenpoika valmiina muuttamaan uuteen kotiin jos sellainen löytyy. Töyhtökääpiöahvenet ovat kuteneet pari kertaa mutta vielä eivät ole saaneet niistä poikasia aikaiseksi. Mahdollisesti kuitenkin töyhtöjä olisi tulevaisuudessa tarjolla.
Raivaan tällä viikolla 190-litraisen kasveja joita voin ottaa mukaan tuonne miittinkiin. Vielä en osaa sanoa mitä sieltä riittää pakattavaksi saakka.
Ja partamonnilapsia olisi tarjolla jos joku tarvitsee.
Olen tosiaan myös tulossa, vaikka ei Raahe ihan Keski-Pohjanmaata taida ollakaan
On vegen kanssa eräs toinen juttu hoidettavana ja tapaaminen sattui juuri sopivasti.
Juu, kahvit on aina keitelty. Syömisten kanssa ollut vähän nyyttikesti periaate, jokainen on tuonut jotakin
Minä varaan mukaan gluteenitonta, tällainen syömävammainen kun itse olen
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
vege kirjoitti:Voisin tehdä jonkin makean piirakan tjtn? 8 meitä olisi yhteensä jos kaikki tulevat? Emäntäkin lupasi jonkun tortun vääntää mutta jos on innostusta kokata niin ole hyvä vaan.
En taida sitten makeeta torttua vääntää..jotain muuta yritän keksiä..suolainen piirakka?!
Mää "joudun" aamulla meneen meiän nuormimmaisen kanssa vauvauintiin, mutta yritän vääntää itteni Pietarsaareen klo 14.00. Mutta jos oon hiukka myöhässä, niin tiiätte että oon kyllä tulossa.Sen takii olis kiva saada osote vaikka yv;llä jottei tartte muiden ootella mattimyöhästä.
Ja voisin tuua kansa vähä jotaki purtavaa,,,saa ny nähä mitä keksin.
Ja mun pitää tietysti taas perua Voi p***a! Isännän on lähdettävä viikonlopuksi reissuun, joten mulla ei ole autoa... Ja nyt on vielä vaarana, että yksi työjuttukin kaatuu niskaan viikonloppuna
Mutta viettäkää hauska päivä Pietarsaaressa! Ehkä määkin pääsen paikalle jos joskus Kannuksessa kokoonnutaan... Miten tää voikin olla näin vaikeeta, kun me ollaan tavallisesti aina kotona...
Voi harmi, jos et Kaiku pääse millään. Mutta eihän sille mitiä mahda
Minun matkassa tulee siis yksi ei aw-lainen, jolla olisi tarkoitus laittaa allas kesän aikana. Saapahan vähän ideoita sitten muitten altaista, ja varmaan saadaan Kaustiselle toinenkin akvawebbiläinen!
Itse näin jo painajaista koko kokoontumisesta, olin vielä 13.40 Kaustisella ja lähdin tuulispäänä ajamaan Pietarsaareen etten myöhästyisi oikein kovin. Perillä huomasin ajaneeni Kauhavalle
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.