ei enään..crap kirjoitti:no toimiikos tämä? http://www.freewebs.com/everyth/valmis%20kuoppa.jpg
Oman altaan kaivuu...(Kuva)
Valvoja: Moderaattorit
-
chanteloup
- Junior Member

- Viesti:
-
Mimos
- Member

- Sukupuoli: Nainen
Muuten nyt olisi jo uusien kasvien istutus aika niin että mihin minä ne istutan kukkamultaan vai sitten vesikasveille erikoinen istutusmulta vai onko sellasta edes olemassa?.Minkälaiseen "kukka pottiin" ne laitan? jne..
Päivitystä: Tyhjäsimme altaan viime vuodelta ja laitamme uuden veden siihen altaaseen,koska se vesi oli niin likasta ja kaikkea vastaavaa.Suodatin tulee tällä viikolla niin kohta kalat lampeen
.Pitää muistaa ottaa kuvat ja pituudet niin niitä voi sitten verrata minkä kokoisina ne tulivat ja olivat viime kesänä.
Päivitystä: Tyhjäsimme altaan viime vuodelta ja laitamme uuden veden siihen altaaseen,koska se vesi oli niin likasta ja kaikkea vastaavaa.Suodatin tulee tällä viikolla niin kohta kalat lampeen
To be a rock and not to roll.
Mie olen ainakin käynyt naapurin ojasta kaivamassa sellaista kunnon savea lumpeille ja kurjenmiekoille. Koreihin olen ne istuttanut, pinnalle pikkukiviä, niin ei kaikki savi liukene. Hyvin kaikki kasvaa, keväisin aina lisään pinnalle vähän kompostimultaa ja kiviä.
Hoc non credo; toga mea iterum surrepta est!
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.