Omassa akvassani toiseen päätyyn on silikonilla vedetty kiinni styroksi-sikalaasti "kivikasa" -viritys. Akvaario on varsin rumannäköinen pilkottavine styrokseineen, jos erehtyy katsomaan sitä oikeasta päädystä. Lisäksi styroksit ja silikonit aiheuttavat heijastuksia päätylasin kautta siten, että ruman päädyn näkee kyllä edestäkin päin, jos osaa katsoa sitä sillä silmällä.
Miten olette toimineen vastaavassa tapauksessa: antaneet olla, liimanneet jonkun taustan ko. päätyyn, joku muu viritys - mikä?
Mainittakoon, että akvaarion "ruman päädyn" tuuppaaminen seinään kiinni tai näkösuojan rakentaminen kasveilla on hiukan vaikea toteuttaa tässä tapauksessa.
Päätylasin peittämiseen vinkkejä?
Valvoja: Moderaattorit
Päätylasin peittämiseen vinkkejä?
Mikään ei ole niin fiksu kuin insinööri!
~ 290 l + 100 l + 40 l ~
~ 290 l + 100 l + 40 l ~
Ehdotan, että ryhdyt Gaudiksi ja päällystät päädyn mosaiikilla ja / tai kaakelinpaloilla. Omaan altaaseeni olen jalustaan jo tehnyt moisen virityksen ja riippuen vähän sitten siitä, miltä päädyt tulevat näyttämään, kun olen saanut suodatuksen järjestettyä, aion jatkaa samaa linjaa.
Jalustaan liimasin mosaiikit rautakaupasta saatavalla silikoniliimalla ja tungin väleihin väriin sopivaa saumauslaastia. Kuvia ei vielä ole, koska tankki itse on vielä eteisessä pystyssä näyttämässä puhelinkopilta, mutta kunhan saan sen valmiiksi ...ehkä jo tänä vuonna
... lupaan laittaa kuvia.
-Nanna
Jalustaan liimasin mosaiikit rautakaupasta saatavalla silikoniliimalla ja tungin väleihin väriin sopivaa saumauslaastia. Kuvia ei vielä ole, koska tankki itse on vielä eteisessä pystyssä näyttämässä puhelinkopilta, mutta kunhan saan sen valmiiksi ...ehkä jo tänä vuonna
-Nanna