Kalasoppaa ja haaveissa lehtikalat, akva 325 litraa
Valvoja: Moderaattorit
Kalasoppaa ja haaveissa lehtikalat, akva 325 litraa
Elikkäs, kaloja tällä hetkellä:
-keisaritetroja 10
-keltabarbeja 8
-kirsikkabarbeja 6 (+6 poikasta)
-piikkisilmiä 4
-monneja 3
Haaveissa kuitenkin olisi lehtikalat. Mahtuuko/sopiiko arvoiltaan tuohon 2-4 lehtikalaa, pitäisikö jostain luopua vai mitä sitä tekisi..
Litroja siis sen 325litraa.
-keisaritetroja 10
-keltabarbeja 8
-kirsikkabarbeja 6 (+6 poikasta)
-piikkisilmiä 4
-monneja 3
Haaveissa kuitenkin olisi lehtikalat. Mahtuuko/sopiiko arvoiltaan tuohon 2-4 lehtikalaa, pitäisikö jostain luopua vai mitä sitä tekisi..
Litroja siis sen 325litraa.
Keltsit pois, pohjalle parvi monnisia ja etulasiin 7-8 kpl pikkulehtikaloja! Lämmöt 26asteeseen ja hyvä tulee 

40l. tyhjänä ja 40l. viljakäärmeen kotina. Niin se harrastus pikkuhiljaa hiipuu...
äh, en mä noista monnisista ole innostunut.. 
Hitsi, oon jo niiiin kiintynyt noihin keltabarbeihin, vanhimmat niistä ovat olleet jo melkein 3v mulla. No, täytyy miettiä vielä. Lehtikaloja mulla oli aikoinaan 140litrasessa pari (akvan ostin kaloineen päivineen ja lehtikalat pääsivät 400litraseen siskon akvaarioon kun tutustuin niihin lisää) ja nyt kun on isompi akvaario niin tekisi taas mieli hankkia..

Hitsi, oon jo niiiin kiintynyt noihin keltabarbeihin, vanhimmat niistä ovat olleet jo melkein 3v mulla. No, täytyy miettiä vielä. Lehtikaloja mulla oli aikoinaan 140litrasessa pari (akvan ostin kaloineen päivineen ja lehtikalat pääsivät 400litraseen siskon akvaarioon kun tutustuin niihin lisää) ja nyt kun on isompi akvaario niin tekisi taas mieli hankkia..
Aivan joo, sanoinpa epäselvästi. Tuo yks on ainakin partis, toiset kaksi ovat mulle tuntemattomia, mutta akvaliikkeestä kysellessäni veikkasivat myös joksikin partamonneiksi.
Toisaalta, jos joku osaisi nimetä partiksen, joka on sinisenmusta väritykseltään, sekä valkoinen juova selkäevässä ja pyrstössä, olisin kiitollinen![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Toisaalta, jos joku osaisi nimetä partiksen, joka on sinisenmusta väritykseltään, sekä valkoinen juova selkäevässä ja pyrstössä, olisin kiitollinen
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Villi arvaus ilman kuvaa monneistasi KLIK.Shiny^ kirjoitti:Toisaalta, jos joku osaisi nimetä partiksen, joka on sinisenmusta väritykseltään, sekä valkoinen juova selkäevässä ja pyrstössä, olisin kiitollinen