Heillä ongelmana oli se että kala ei ole tuotantoeläin eikä myöskään kotieläin.
Vakuutus on ilmeisesti ihan joku sovellettava "rahastus"...

Meillä on 900 Akvastabil alumiinijalustalla...

Valvoja: Moderaattorit
En katos kerrasta uskonut,joppe kirjoitti:Laitoit silti ne jalustat siitä alumiinista? Vähänkuin se kuuluisa entinen pappi joka sanoi jotta älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niinkuin mä sanon. Olisit mieluummin laittanut vaikka lastusta.JJVi kirjoitti:Syvältähän nuo alumiinijalustat isojen altaiden alla ovat, ken väittää muuta niin terve tuloa tutustumaan tuon mun 650L & 300L altaiden jalustoihin.
Maisun kanssa on jo aiemminkin aiheesta väännetty, ei jaksa varmaan enää alkaa. Kaffeet toki vois juoda,maisu kirjoitti:Höpsistä, tulkaa mieluummin meille heiluttamaan minun jalustojani, metrisen altaan alla on 8 jalkaa ja 160-senttisellä 10 koipea. Ihan vapaasti saatte tulla, olen nukkunut paljon paremmin noiden kanssa kuin aiempien lecaharkkojalustojen aikaan. Koska keitän kahvit?JJVi kirjoitti:Syvältähän nuo alumiinijalustat isojen altaiden alla ovat, ken väittää muuta niin terve tuloa tutustumaan tuon mun 650L & 300L altaiden jalustoihin.
Kaikista materiaaleista voi tehdä hyvän tai huonon jalustan, kysehän on siitä miten tehdään eikä mistä tehdään. Haluaisin kovasti tietää kenen antama on se "suositus" johon Puutori on tässä asiassa viitannut? Nimiä peliin jotta asia ja sen taustat voidaan tarkistaa.
Muistaako muuten kukaan onko jokin akvaarioliike joskus ollut kuluttajaviraston mustalla listalla ja jos niin mikähän se on ollut?
Oletko kysynyt tarjousta Akvaariokeskuksesta?juuso77 kirjoitti:Moi,
Mainittakoon, ettei se alumiinijalustan hankkiminen muutenkaan helppoa ole, soitin JuTa-akvaarioliikkeeseen, ja pyysin tarjousta. Oli mestari itse kiireinen ja lupasi soittaa takaisin hinta-arvion kanssa, muttei koskaan soittanut takaisin
Taitaa olla oikea höpöhöpö-liike koko paikka. Vai oikein vielä vakuutusyhtiöt vaativat kytkykauppaa.Maria M kirjoitti:Eivät myöskään olleet halukkaita myymään minulle puujalustaa, sillä heidän mukaansa useimmat vakuutusyhtiöt vaativat, että allas ja jalusta ovat saman valmistajan tekemiä. Tiedustelin asiaa vakuutusyhtiöstäni (If), jossa todettiin, ettei tällaista ainakaan heillä vaadita kunhan valmistaja ilmoittaa jalustan kestävän sen päälle tulevan painon.
Kun vakuutin liikkeen siitä, että vakuutusyhtiöni osalta ei tule ongelmia, suostuivat myymään tuon puujalustan.
Niin heillähän on Joki-altailla kahden vuoden takuu ja jos ostaa puukaapiston samalla, niin niihin saa neljän vuoden takuun.joppe kirjoitti:Taitaa olla oikea höpöhöpö-liike koko paikka. Vai oikein vielä vakuutusyhtiöt vaativat kytkykauppaa.Maria M kirjoitti:Eivät myöskään olleet halukkaita myymään minulle puujalustaa, sillä heidän mukaansa useimmat vakuutusyhtiöt vaativat, että allas ja jalusta ovat saman valmistajan tekemiä. Tiedustelin asiaa vakuutusyhtiöstäni (If), jossa todettiin, ettei tällaista ainakaan heillä vaadita kunhan valmistaja ilmoittaa jalustan kestävän sen päälle tulevan painon.
Kun vakuutin liikkeen siitä, että vakuutusyhtiöni osalta ei tule ongelmia, suostuivat myymään tuon puujalustan.![]()
Todellinen syy noihin jorinoihin lienee kytkyhinnoittelu. Eli ovat laskeneet tuotteidensa hinnan niin että sisältää altaan ja jalustan. Pelkän jalustan koppuloinnista ei tule hilloa riittävästi. Selittäisi tuota mainitsemaasi työn jälkeäkin. Se jalusta oli pakko tehdä kun olit aktiivinen etkä antanut pullshitille mahdollisuutta.