allas paikallaan
Valvoja: Moderaattorit
Tuo sinun altaasi on juuri sellainen joista itse olen tässä haaveillut. Olen vasta nyt kuullut/innostunut merivesiakvaarioista (lähinnä riutta-akvaarioista), ja tuo sinun akvaariosi ympärillä olevine sisustuksineen on kuin unelmistani!
Mistä onnistuit löytämään noin ihanan lipaston/senkin akvaariosi alle? Haaveena olisi löytää samantyylinen.
Entä mistä tuollaisia lamppuja saa? Lamput sopivat tosi hienosti tyyliin.

Mistä onnistuit löytämään noin ihanan lipaston/senkin akvaariosi alle? Haaveena olisi löytää samantyylinen.
Entä mistä tuollaisia lamppuja saa? Lamput sopivat tosi hienosti tyyliin.

Takalasiin jäi ennen ärsyttävästi kalkkilevä, kun paksu kelluva magneetti ei mahtunut joka kohdasta. (jep, oma tyhmyys, mitäs laitoin kivet liian lähelle lasia takaa) Nyt löysin k-raudasta lasille tarkoitetun varrellisen "raapan", raaputetaan ikkunoista esim.mainos tarroja pois. Kapea ja terän voi vaihtaa. (10 lisä terää, alle 7e) Kalkkilevä lähtee nyt sipaisulla. Varmaan suht samanlainen kuin meriakvaarioille tarkoitettu omansa. Voi myös raaputtaa keraamista liettä, jos palanut jotain kiinni, eikä tee naarmuja. Terä hyväkuitenkin vaihtaa jos terään tulee "lovi", voi muutoin tehdä naarmun.
Klikkaamalla suuremmaksi.

Re: allas paikallaan

Muutamia uusia kuvia altaasta. Lomien aikana muutama pikku tuho (yksi kuollut koralli) sattunut, mutta muuten harrastus yhä kasassa.
Re: allas paikallaan
Oisko kellään antaa mulle muutamamaa sataa euroa, ni mäki saisin tollasen:)
Ei kai. Ei mulle noin isoa oo tulossa. Sellanen satalitranen systeemi. TAhtoo vaan rahaa et pääsis Marilandiaan tuhlaamaan:)
Ei kai. Ei mulle noin isoa oo tulossa. Sellanen satalitranen systeemi. TAhtoo vaan rahaa et pääsis Marilandiaan tuhlaamaan:)