Zooplanet sensijaan aika törkyinen ja todella suppea valikoima, kasveja ei oikeastaan ollenkaan. (monessa altaassa oli kuolleita kaloja, monta allasta tyhjillään ja leväisiä, jyrsijöitten puolella haisi selvä kusi ja myyjä/omistaja se vaan juorusi puhelimessa iloisesti omia asioitaan kun ei ilmeisesti ollut muutakaan tekemistä..

).
En veikkaa pitkää elinikää sille liikkeelle noin hoidettuna...
Hei!
Kiitos vinkistä! Yritän jatkossa hoitaa akvaariot paremmin.
Kaloja saa tilauksesta vaikka minkälaisia, mutta yritän pitää peruskaloja jonkin verran tarjolla. Tarkoitus ei ole että akvaariot ovat täynnä niitä. Erikoisista kaloista en hirveästi tiedä joten mielelläni kuulen teiltä harrastajilta vinkkejä.

Minulle saa sanoa suoraan kaupassakin asiat, jos jokin mielestänne on huonosti, koska se ei ole tarkoitus. Kasveja tilailen aina silloin tällöin, siitä johtuen niitä on välillä enempi ja välillä vähempi. Palautetta kuulisin mielelläni, jotta osaisin kehittää liikettä oikeaan suuntaan.
Anteeksi jos olen silloin ollut puhelimessa kun sinä olet käynyt, minulle kuitenkin asiakkaat aika usein soittelevat, ja voin niidenkin kanssa jutella niitä näitä. Jos huomaan että liikkeeseen tulee asiakkaita niin silloin yritän lopettaa nopeasti.
Toivon kuitenkin että sinä ja kaikki muutkin kävisitte edelleen liikkeessäni ja mielelläni palautetta otan vastaan (jopa henkilökohtaisesti).
Edit: Fiksattu lainaus ja viestin ulkoasu.
-Ylläpito