Etelä-Karjalan akvaristit, misä työ uotta?
Valvoja: Moderaattorit
hjeips
Ois khyl kiva saaha jotain meetinkiä aikaseksi näin lappeenrantalaisten kesken ja muitten lähiseutujen.
Mutta mutta, kylle me samaan pystytään mihin rovaniemiläiset. 

another day in paradise ...........
<3 <3 <3 <3 <3 ..?
<3 <3 <3 <3 <3 ..?
Huomasin tämän ketjun vasta nyt. Akvaarioharrastukseni on aika rauhallista, mutta siitä huolimatta voisin olla kiinnostunut seuratoiminnasta ja mahdollisista tapaamisista. Minua kiinnostaisi tutustua paikallisiin harrastajiin lähinnä sen vuoksi, että voisi välillä pitää kala- ja kasvivaihtareita. (Tosin, jokainenhan oikeaoppisesti kypsyttää altaan kuntoon ja ostaa kerralla kaikki sinne laitettavat kalat ja kasvit. Seuraavan kerran hankitaan uutta viiden vuoden päästä, kun parvia pitää täydentää. Eikös se näin mene
)
Olen ollut hämärästi tietoinen paikallisen seuran retkistä, mutta kun ne eivät minua kiinnosta. Kotipellolla on avo-ojat, joten niistä löytyy ötökkää ihan niin paljon kuin jaksaa hakea. Kalatukuissa ym. ei kovin usein viitsi käydä, kun pää sekoaa kaikesta siitä ostettavasta kalamäärästä
. Eli semmoinen vaihtaritapahtuma ja vaikkapa sisustuselementtien tekokurssi (tyyliin Sune) voisivat saada minutkin paikalle.

Olen ollut hämärästi tietoinen paikallisen seuran retkistä, mutta kun ne eivät minua kiinnosta. Kotipellolla on avo-ojat, joten niistä löytyy ötökkää ihan niin paljon kuin jaksaa hakea. Kalatukuissa ym. ei kovin usein viitsi käydä, kun pää sekoaa kaikesta siitä ostettavasta kalamäärästä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Junior Member
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Heippa!
Itse asustelen Joutsenossa, tarkemmin Tiuruniemessä. Meidän 54 neliön asuntoon mahtuu minun ja poikaystäväni lisäksi 2 koiraa ja tällä hetkellä 112 litrainen akvaario, mutta huomenna teemme vaihtokaupat ja tilalle tulee uusi 240 litrainen, joten huomisen päivän ohjelmaa ei tarvitse miettiä..
Toinen koiristani on eläkkeellä, mutta toisen kanssa harrastan tokoa(yhtä 1.tulosta vaille TVA) ja hakua.
Olen seuraillut aqua-webin touhuja mutta kirjoitan ensimmäisiä kertoja täällä.
Itse asustelen Joutsenossa, tarkemmin Tiuruniemessä. Meidän 54 neliön asuntoon mahtuu minun ja poikaystäväni lisäksi 2 koiraa ja tällä hetkellä 112 litrainen akvaario, mutta huomenna teemme vaihtokaupat ja tilalle tulee uusi 240 litrainen, joten huomisen päivän ohjelmaa ei tarvitse miettiä..

Olen seuraillut aqua-webin touhuja mutta kirjoitan ensimmäisiä kertoja täällä.
~Jos vastaan tulee näätä, niin pakoon äkkipäätä~
-
- Junior Member
Yhä täällä, Skinnarila jää kohta taakse ja uusi tukikohta löytyy sitten Uus-Lavolasta. Kolmen akvaarion ja yhden kalan voimin täällä harrastetaan ja nyt kun altaat saa vähän pysyvämmän loppusijoituspaikan, niin saattaisi tuo 240 litrainen päivittyä pikkuisen isompaankin.
Paikallinen akvaarioseura on pitänyt hiljaista linjaa miunkin kohdalla, joten vapaamuotoisempi tapaaminen lienee sitten parempi vaihtoehto. Olen avoinna ideoille, omia ei nyt justiinsa löydy.
Paikallinen akvaarioseura on pitänyt hiljaista linjaa miunkin kohdalla, joten vapaamuotoisempi tapaaminen lienee sitten parempi vaihtoehto. Olen avoinna ideoille, omia ei nyt justiinsa löydy.

Dixi et animam levavi.
-
- Starting Member
- Viesti:
-
- Starting Member
- Viesti:
Iltaa vaan, kirjaston akvaario voi oikein hyvin, olin kesällä huoltamassa sitä pjn kanssa.RiSa kirjoitti:Wau! Brisco, yllytä vaan lisää puheenjohtajaa! Yhtenä aiheena vois olla vaikka kirjaston altaan selviäminen remontista. Btw, miten se selvis?
-------
Iltaa vaan kyllä sinne akvaarioseuraan, kaikki ovat tervetulleita. Otan puheenjohtajaan yhteyttä, ja pyydän laitamaa minulle kirjoittaneelle, jäsen lappuja joita saa minulta jatkossa.Kisu74 kirjoitti:Mitenkäs tähän akvaarioseuraan pääsis sitte jäseneksi, kun yhteydenottoyrityksiin ei vastata? Vai eikö sitä olekaan kaikille tarkoitettu?![]()
Olisi oikeasti mukavaa tavata muitakin harrastajia tältä seudulta..
Edit. Yhdistetty peräkkäiset viestit. -Ylläpito
550 l Seura-akvaario 90 l Seka T.Brisco