Isoille kaloille ruokaa Stockmannin herkkuosastolla
Valvoja: Moderaattorit
-
Kimmo S
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: SMAS, Suomen merivesiakvaariot (Facebook)
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Isoille kaloille ruokaa Stockmannin herkkuosastolla
Moni on minulle suositellut Stockmannin herkkuosastoa ja niinpä kävin lauantaina Jumbon Stockmannin herkkuosastolla. Sieltä löytyy pakastettuna ja tuoreena singaporelaisia jättikatkaravun pyrstöjä. Unohdin kysyä, että olivatko ne makeasta vai suolaisesta, mutta ainakin mureenalle kelpasivat todella hyvin. Hinta oli ~50e/kg luokkaa, kilon paketissa ~35e/kg.
Tämä kuulostaa hyvältä, mistä kaupasta näitä sai?Inia kirjoitti:Minä piipahdin meidän lähiakvaariokaupassa ja sinne oli ilmaantunut uutta pakaste -merivesiruokaa painopaloina. Lajitelmalevyllä on muistaakseni viittä eri ruokaeläintä ja aivan ehdottoman loistolaatuista, tuoretta ja hyvän väristä. Kerrankin saa pienellä vaivalla monipuolista ruokaa merikaloille
Ja mitä nämä ruokaeläimet ovat?moo kirjoitti:Tämä kuulostaa hyvältä, mistä kaupasta näitä sai?Inia kirjoitti:Minä piipahdin meidän lähiakvaariokaupassa ja sinne oli ilmaantunut uutta pakaste -merivesiruokaa painopaloina. Lajitelmalevyllä on muistaakseni viittä eri ruokaeläintä ja aivan ehdottoman loistolaatuista, tuoretta ja hyvän väristä. Kerrankin saa pienellä vaivalla monipuolista ruokaa merikaloille
-
Inia
- Akvaariosisustaja 2005

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Kannattaa pyytää akvaariokaupan omistajaa tilaamaan. Ruokaeläimien lajeista ei ole tietoa, pääasiassa pientä ötökkää, yksi laji haisee katkaravulle, mutta ei näytä siltä. Merkistäkään ei ole tietoa, koska "kannessa" ei lue yhtikäs mitään. Saattaisi kuitenkin olla Ruto frozen food -nimisen hollantilaisfirman tuote. Kyseisen firman artemiaa saa samankaltaisissa pakkauksissa samasta kaupasta.
Muoks, löytyi sivutkin:
http://www.ruto.co.uk/Products.html
eli tuotekuvaus: artemia, red plankton, chopped cockle meat, fish eggs and shrimp.
Muoks, löytyi sivutkin:
http://www.ruto.co.uk/Products.html
eli tuotekuvaus: artemia, red plankton, chopped cockle meat, fish eggs and shrimp.