Isoille kaloille ruokaa Stockmannin herkkuosastolla

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kimmo S
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: SMAS, Suomen merivesiakvaariot (Facebook)
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Isoille kaloille ruokaa Stockmannin herkkuosastolla

Viesti Kirjoittaja Kimmo S »

Moni on minulle suositellut Stockmannin herkkuosastoa ja niinpä kävin lauantaina Jumbon Stockmannin herkkuosastolla. Sieltä löytyy pakastettuna ja tuoreena singaporelaisia jättikatkaravun pyrstöjä. Unohdin kysyä, että olivatko ne makeasta vai suolaisesta, mutta ainakin mureenalle kelpasivat todella hyvin. Hinta oli ~50e/kg luokkaa, kilon paketissa ~35e/kg.
Inia
Akvaariosisustaja 2005
Akvaariosisustaja 2005
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Inia »

Minä piipahdin meidän lähiakvaariokaupassa ja sinne oli ilmaantunut uutta pakaste -merivesiruokaa painopaloina. Lajitelmalevyllä on muistaakseni viittä eri ruokaeläintä ja aivan ehdottoman loistolaatuista, tuoretta ja hyvän väristä. Kerrankin saa pienellä vaivalla monipuolista ruokaa merikaloille :D
moo
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moo »

Inia kirjoitti:Minä piipahdin meidän lähiakvaariokaupassa ja sinne oli ilmaantunut uutta pakaste -merivesiruokaa painopaloina. Lajitelmalevyllä on muistaakseni viittä eri ruokaeläintä ja aivan ehdottoman loistolaatuista, tuoretta ja hyvän väristä. Kerrankin saa pienellä vaivalla monipuolista ruokaa merikaloille :D
Tämä kuulostaa hyvältä, mistä kaupasta näitä sai?
Jukka
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

moo kirjoitti:
Inia kirjoitti:Minä piipahdin meidän lähiakvaariokaupassa ja sinne oli ilmaantunut uutta pakaste -merivesiruokaa painopaloina. Lajitelmalevyllä on muistaakseni viittä eri ruokaeläintä ja aivan ehdottoman loistolaatuista, tuoretta ja hyvän väristä. Kerrankin saa pienellä vaivalla monipuolista ruokaa merikaloille :D
Tämä kuulostaa hyvältä, mistä kaupasta näitä sai?
Ja mitä nämä ruokaeläimet ovat?
Inia
Akvaariosisustaja 2005
Akvaariosisustaja 2005
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Inia »

Kannattaa pyytää akvaariokaupan omistajaa tilaamaan. Ruokaeläimien lajeista ei ole tietoa, pääasiassa pientä ötökkää, yksi laji haisee katkaravulle, mutta ei näytä siltä. Merkistäkään ei ole tietoa, koska "kannessa" ei lue yhtikäs mitään. Saattaisi kuitenkin olla Ruto frozen food -nimisen hollantilaisfirman tuote. Kyseisen firman artemiaa saa samankaltaisissa pakkauksissa samasta kaupasta.

Muoks, löytyi sivutkin:

http://www.ruto.co.uk/Products.html

eli tuotekuvaus: artemia, red plankton, chopped cockle meat, fish eggs and shrimp.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”