Vuosaaren akvaristit tehdäänkö yhteistilaus? (HKI)

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Pipsa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:49, 08.02.2003
Paikkakunta: Helsinki

Vuosaaren akvaristit tehdäänkö yhteistilaus? (HKI)

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

Heipp kaikki Vuosaarelaiset akvaristit, kiinnostaisiko yhteistilaus jostain nettikaupasta?
Itse tarvisin kalanruokia ja olis kiva jakaa postikulut jonkun kanssa eli jos sinua kiinnostaa tulla mukaan ja mielessäsi olisi joku nettikaupoista niin laita viestiä josko tilattais yhdessä.

T: pipsa
Inneremont
Senior Member
Senior Member
Viestit: 608
Liittynyt: 11:48, 24.09.2004
Paikkakunta: Helsinki, HAS/Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Inneremont »

Voisin tulla mukaan. Perushiutaletta tai vastaavaa ja mahdollisesti jotain "tonkijapellettiä". Katsotaan mistä hankitaan, onko muilla ehdotuksia? Lisää Vuosaarelaisia/Itä-Helsinkiläisiä mukaan!
Biotooppiharrastaja
Fisuliina
Senior Member
Senior Member
Viestit: 779
Liittynyt: 19:45, 26.02.2006
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Fisuliina »

Ilmoitelkaahan mistä meinaatte tilata, lähtisin sitten paikasta riippuen tilaukseen mukaan (jos löytyy valitusta puljusta löytyy mielenkiintoisia ruokia tms.)!

www.interaquaristik.de houkuttelisi kovasti edelleen, mutta saksa ei taivu..
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 4264
Liittynyt: 09:49, 30.05.2002
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Riippuisi nettikaupasta ja siitä, saako tulla mukaan jos asuu sillan toisella puolella ;) Aina sitä on jotain pikkutilkettä vailla. Kalanruokaakin joskus tuuppaan ostaa isoissa purkeissa jotka työnnän pakkaseen ja sieltä täytän pikkupurkkia tarpeen mukaan.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Inneremont
Senior Member
Senior Member
Viestit: 608
Liittynyt: 11:48, 24.09.2004
Paikkakunta: Helsinki, HAS/Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Inneremont »

Fisuliina kirjoitti:Ilmoitelkaahan mistä meinaatte tilata, lähtisin sitten paikasta riippuen tilaukseen mukaan (jos löytyy valitusta puljusta löytyy mielenkiintoisia ruokia tms.)!

www.interaquaristik.de houkuttelisi kovasti edelleen, mutta saksa ei taivu..
Eiköhän me yhdessä taivuteta tuo saksa jotenkin... Ihan hyvältähän tuo "putiikki" näytti. Löytääkö Pipsa tuolta etsimänsä? Minulla ei ole mitään sitä vastaan että sillan toiseltakin puolelta tullaan mukaan.

--------------------

Myös Aquaristic.net voisi olla vaihtoehto. Itse löysin varsin halvan perushiutaleen sieltä.
Biotooppiharrastaja
Jore
Starting Member
Starting Member
Viestit: 12
Liittynyt: 18:14, 04.03.2002
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jore »

Voisin minäkin tulla mukaan, monnit kun syövät tabletteja kiitettävää vauhtia.
Asustelen sillan "oikealla" puolella 8-)
Pipsa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:49, 08.02.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

käyn katsastamassa noi nettikaupat, mutta eiköhän sieltä mullekkin jotain löydy.
Meitä olisi sitten varmaankin; minä, Inneremont, Jore, Fisuliina ja Alix.
Mulla on heikko kielitaito mut jos saan tilausten tekemisessä hieman jelppiä niin voin vaikka mulle ne tilata ja sit joko jakaa teille tai voisitte hakea ne meiltä. Jos joku muu haluaa toimia kapteenina niin voin kyllä tulla ihan peesissä :D
Inneremont
Senior Member
Senior Member
Viestit: 608
Liittynyt: 11:48, 24.09.2004
Paikkakunta: Helsinki, HAS/Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Inneremont »

Yhdessä saadaan kyllä homma hoidettua, olis sitten kieli englanti tai saksa...
Biotooppiharrastaja
Pipsa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:49, 08.02.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

Voi rähmä, olen kyllä surkea ...... ensin mainitusta en löytänyt muita kuin pakasteruokia, Aquaristic.netistä sitten löysin. Minkä osion takaa löytyy tuolta interaquaeistik.de esim. pelletit ja granulaatit? Auttakaa poloista [:I]
Dixie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 999
Liittynyt: 16:29, 17.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rmk

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Tääkin voisi tulla mukaan mikäli vantaalaiset huolitaan [;)] ,Kielitaitoa ei valitettavasti löyd. Innokkuutta senkin edestä 8-)
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
jkw
Junior Member
Junior Member
Viestit: 171
Liittynyt: 00:50, 25.09.2004
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jkw »

Jos vantaalaisia huolitaan, niin tässä yksi myös muutamaa ruokapurkkia vailla. (vuosaaressa työkohteita :mrgreen: )
Fisuliina
Senior Member
Senior Member
Viestit: 779
Liittynyt: 19:45, 26.02.2006
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Fisuliina »

Pipsa (ja tietty muutkin); suosittelen käyttämään Altavistan Babelfish-sivustoa kääntämiseen. Ei kyllä ihan kokonaan tuota sivustoa käännä, mutta tekee sen ainakin ymmärrettäväksi. Tässä linkki:

http://babelfish.altavista.com/

Kirjoita siis käännä "www-sivu"- kohtaan tuo nettikaupan osoite ja valitse kielipari saksa-englanti.

Itse asustelen muuten Töölössä, eli minun tuskin kannattaa toimia tilauksen tekijänä jos suurin osa tilaajista asuu Vuosaaressa.

EDIT: BabelFish ei taida kääntää juuri tuota kohtaa jonka alta ruoat löytyy; se on aika keskellä listaa nimellä Zierfischfutter!
Pipsa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:49, 08.02.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

Kiitos Fisuliinalle, nyt löyty ruuat. Eli nyt pitäis päättää kummasta tilataan, Vantaalaisille sen verran tietoa et katsotaan miten täyteen meidän tilaus tulee ja jos painorajoihin (posti) mahtuu mukaan niin laitetaan viestiä.
Jore
Starting Member
Starting Member
Viestit: 12
Liittynyt: 18:14, 04.03.2002
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jore »

Vertailin hintoja ja aquaristic.net vaikuttaa ainakin pohjatablettien osalta edullisemmalta paikalta.

aquaristic.net

interaquaristik.de
Saima
Starting Member
Starting Member
Viestit: 33
Liittynyt: 22:18, 09.03.2007
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saima »

Asun Mellunmäessä eli itä-Helsingissä. Haluaisin myös tilata kaloille ruokaa. Vieläkö mahtuu mukaan.
Pipsa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:49, 08.02.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

Vertailun perusteella minäkin olisin aquaristic.netin kannalla, jos siis sieltä tehtäis tilaus.
Kukaan muu ei ole ilmoittanut olevan innokas toimimaan kapteenina joten jos minä olen sitten se.
Eli tilausta mulle YV.nä, KIITOS
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”