Oli melkein jo sellainen ostettuna mutta sitten kauppa kaatui

Afrikka-allas kokonaisuudessaan olisi komea "kaikilla herkuilla"
Ehkäpä se vielä toteutuu joskus ??
Valvoja: Moderaattorit
Se on vaan sitten tosi yhteistyöhaluinen kun pitää kasata allas, siirtää sitä tai jos sen pitää hoidella kaloja kun olen työmatkoillaSyvaniem kirjoitti:Hankit vaan uuden akvan ja katot, jääkö mies![]()
*lol* Toi oli päivän paras!sani kirjoitti:Muuttojen aikaan olen miettinyt pitäisikö sille syöttää rauhoittavia nappeja kun on pitänyt siirrellä altaita.
...
160 euron lahjakortillani voin sitten tilata kaloja Helsingin akvaariokeskuksesta
Semmonen pikku kyssäri etä, onko nuo kasvit jotka kasvaa tuossa lammen keskellä, siis nuo joilla on tuommoset hapsumaiset lehdet papyryskaislaa?Marissa kirjoitti:Iso kasvi/viherhuone missä yhdessä kulmassa olis tollanen
http://www.myhamilton.ca/NR/rdonlyres/C ... use001.jpg
Iso allas siinä alla ja karppeja tai kultakaloja sinne uimaan.
Jahas, 16.1.2008 oli siis tällaista mielessä...Mabo kirjoitti:Minä olen jo toteuttanut haaveeni eli 3 maanosa-allasta. Uusimpana 600-litrainen afrikkalaisella kalastolla, joka on vielä keskeneräinen, ripsimonnit puuttuvat. 317-litraisista toinen on Etelä-Amerikkalainen ja toinen aasialainen.
Ei ne haaveet kyllä taida tähän loppua, pahoin pelkään.
Luulin että noilla mitoilla olis tullu enemmän nuita litroja..Deicide kirjoitti:No ei vielä tuhansia, mutta pari tuhatta!![]()