Meillä on akvassa 5-6 harlekiininuoliaista, jotka tulonsa jälkeen ovat kadonneet jonnekin akvan sopukoihin. Elossa olemisesta ei juuri muuta merkkiä kuin hiekan rapina.
Vaativatko ISON parven ennenkuin suostuvat näkymään, vai ovatko aina tällaisia piiloutujia? Tässä akvassa ei ole muita kaloja, kasveja sen sijaan runsaasti.
Harlekiininuoliaisista
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Itselläni on kuusi raitanuoliaista, jotka kyllä ainakin minulla jo heti tulonsa jälkeen olleet näkösällä touhuamassa. Itselläni pohjalla paljon kivistä muodostettuja luolia, kantoja sekä muutama ruukku.
Kavereina näillä 11 keisaritetraa. Itse olen ainakin jostakin lueskellut, että jotkin nuoliaiset pitävät siitä että näkösällä on muitakin kaloja, kuten parvikaloja, joita tarkkailemalla ne voivat varmistua turvallisuudesta ja näin uskaltautua näkösälle leikkimään. Ainakin itselläni näyttänyt tämä yhdistelmä toimivan.
Ja vielä näin vinkkinä, itselläni nuo kivimuodostelmat ovat olleet todella kova sana raitanuoliaisteni parissa.
Eikä sitten muuta kuin onnea uusien ystävien kanssa. Toivottavasti ne pian jo uskaltautuvat näkösälle hippaa leikkimään
Kavereina näillä 11 keisaritetraa. Itse olen ainakin jostakin lueskellut, että jotkin nuoliaiset pitävät siitä että näkösällä on muitakin kaloja, kuten parvikaloja, joita tarkkailemalla ne voivat varmistua turvallisuudesta ja näin uskaltautua näkösälle leikkimään. Ainakin itselläni näyttänyt tämä yhdistelmä toimivan.
Ja vielä näin vinkkinä, itselläni nuo kivimuodostelmat ovat olleet todella kova sana raitanuoliaisteni parissa.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eikä sitten muuta kuin onnea uusien ystävien kanssa. Toivottavasti ne pian jo uskaltautuvat näkösälle hippaa leikkimään

Harlekiinit jatkoa
Tänään siirrettin porukka isompaan akvaan (600l), jossa kasa nuoliaisia. Toistaiseksi on riittänyt puuhaa ja ainakin klovninuoliaisen kanssa ovat telmineet aika tavalla, eli hyvältä näyttää...! Toivottavasti uskaltavat tästä lähin pysytelläkin näkösällä.^Aski^ kirjoitti:Itselläni on kuusi raitanuoliaista, jotka kyllä ainakin minulla jo heti tulonsa jälkeen olleet näkösällä touhuamassa. Itselläni pohjalla paljon kivistä muodostettuja luolia, kantoja sekä muutama ruukku.
Ja vielä näin vinkkinä, itselläni nuo kivimuodostelmat ovat olleet todella kova sana raitanuoliaisteni parissa.![]()
Kiitos vinkistä! Toistaiseksi kaikki näyttää oikein hyvältä!