Marjuska kirjoitti:akvaarioprojekti kirjoitti:Onko jollakulla muulla Tetratecin EX xxx pitänyt särinää? Minulla tuo on alkanut möykkäämään, enkä keksi syytä. Olen purkanut useampaan kertaan, ja mielestäni tuolla on osaset ihan oikeassa järjestyksessä. Meteli vaihtelee jonkin verran ilman että suodattimeen koskee mitenkään.
Mulla on käytössä Tetratec EX 600 ja 1200. Kumpikaan ei pidä minkäänlaista ääntä. Niin sanottu "täysi hiljaisuus". Ja ton 1200:ssa nukun viellä samaassa huoneessa. Välillä oikein ihmettelen että onko se lainkaan toiminnassa kun mitään ääntä ei kuulu...

Siellä on kyllä varmaan sit joku osa huonosti tai olisko se sit onnistunut hörppäämään ilmaa jostakin välistä?!
Tuntuu olevan aika paljon vaihtelua laitteissa...
Mulla EX1200 pitää mielestäni kohtuutonta meteliä, enkä ole saanut sitä millään hijaiseksi.
Impellerin olen tutkinut tarkkaan ja ilmaa olen yrittänyt poistaa kaikin tavoin, mutta mikään ei auta.
Myyjä liike ei suostu vaihtoon ennen kuin on nähnyt laiteen.
Ei vaan ole ylimääräistä aikaa eikä kiinnostusta lähteä ulkoiluttamaan sitä pönttöä yli tunnin ajomatkan päähän.
Mun mieleipide, että hiiteen tollaset romut ja parikymppiä lisää, niin saa kunnon laitteen.