Sisustusvinkkejä kaivataan

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Sisustusvinkkejä kaivataan

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Tässä on nykyinen 200 litrainen altaani (sori huonot kuvat sekä p....inen lasi):

Kuva

Ja tässä on suunnitelmani:

Kuva

Elikkä toi ruukku lähtee ja tilalle tulee n. 10-15 cm halkaisijaltaan olevia kiviä, joihin anubiaat kiinnitetään. Nuo tikut tossa vasemmalla, joissa kasvaa sammalta, niin ne haluan säilyttää, mutta paikkaa saa ehdottaa.

Mutta, mitäs mieltä te olette? Ja eiku vinkkejä kehiin. [;)]

Ais niin, vesiarvot: ph ~7, kh 4, gh 4, no2 0, no3 10, lämpötila 23-24 astetta. Valaistuksena on Arcadian overtank 4x24w T5-plant pro-putkia. Löytyy hiilarisysteemi sekä lannoitteena käytän Tropican Master Grow:ta ja JBL:n 7 ballseja. Altaan koko on 82x50x50 eli ~200litraa.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
Taavetti
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1808
Liittynyt: 15:07, 13.09.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Taavetti »

Suunnitelma vaikuttaa hyvältä. Itse kiinnitin heti huomion vaaleaan hiekkaan ja kuten olet suunnitellutkin, se kaipaa matalaa pohjakasvillisuutta, jotta ei ole aneemisen näköinen. Taustalla voisi olla muutakin kuin konjakkikasvia. Laittaisin jotain kaunista köynnöstä takaseinää elävöittämään. Mä olen itse ihastunut tuoksuvedensuosikkiin, joten saattaisin laittaa vaikka sitä.
Mikäli huomaat erehtyneesi, olet jo varmaankin oppinut jotain uutta. (oma ajatelma)
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Upea suunnitelma! Kannattaa testata valmiissa altaassa mm. valkoista taustaa, voi olla aika yllättävän toimiva ratkaisu [;)] . Itseäni tuo "myyntialtaansininen" ei viehätä, mutta makuasioitahan nämä.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Taavetti kirjoitti: Itse kiinnitin heti huomion vaaleaan hiekkaan ja kuten olet suunnitellutkin, se kaipaa matalaa pohjakasvillisuutta, jotta ei ole aneemisen näköinen.
Tuo hiekka on sitä tummempaa akvaariohiekkaa (kauniston soran muistaakseni) ostin sen H:gin akvaariokeskuksesta. Noi kameran säädöt on mulle ihan hepreaa, niin se valottui liikaa.
Adrianna kirjoitti: Itseäni tuo "myyntialtaansininen" ei viehätä, mutta makuasioitahan nämä.
Meillä on toi seinä maalattu siniseksi akvaarioita ajatellen. :mrgreen: Eli siinä ei ole lainkaan taustakuvaa. Ja tuo seinäkin on oikeesti melko tumman sininen.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

nepis76 kirjoitti:
Adrianna kirjoitti: Itseäni tuo "myyntialtaansininen" ei viehätä, mutta makuasioitahan nämä.
Meillä on toi seinä maalattu siniseksi akvaarioita ajatellen. :mrgreen: Eli siinä ei ole lainkaan taustakuvaa. Ja tuo seinäkin on oikeesti melko tumman sininen.
Sitten ei muuta kun maalaamaan koko seinä uudestaan, jos mieli joskus muuttuu :mrgreen: !

Jos tuo kuva on luonnossa kokonaan tummempi niin sitten voin kuvitella seinän oikean värin. Suosittelen silti testaamaan ihan mielenkiinnosta miltä esim. valkoinen paperitausta näyttää sitten valmiiksi kasvaneessa altaassa. Muuttaa koko altaan ihan eri näköiseksi 8-) .

Kivan oloinen projekti, laitathan kuvia sitten kun kasvit alkavat kasvaa!
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Adrianna kirjoitti:Jos tuo kuva on luonnossa kokonaan tummempi niin sitten voin kuvitella seinän oikean värin. Suosittelen silti testaamaan ihan mielenkiinnosta miltä esim. valkoinen paperitausta näyttää sitten valmiiksi kasvaneessa altaassa. Muuttaa koko altaan ihan eri näköiseksi 8-) .

Kivan oloinen projekti, laitathan kuvia sitten kun kasvit alkavat kasvaa!
Koko kuvan pitäisi olla tummempi. Kuvassa vaan valotus on ihan pielessä. Mutta edistystä on omassa kuvaamisessa tapahtunut, kaikki ei ole enää ainakaan sinistä. :mrgreen: Mutta testaan mielenkiinnosta valkoista taustaa vasten ja miksei myös mustaa. :roll:

Niin on tosi kiva suunnitella isompaa allasta, kun ei tartte niin miettiä, sopiiko joku isompi kasvi joukkoon. Ja taitavat nuo pandamonnisetkin jo tykätä uudesta altaasta, kun ovat jo 2 kutua ehtineet vääntää uudessa kodissa (asuneet siellä vasta reilu viikon).


Kysyisinkin nyt seuraavaksi:
millä mä kiinnitän sen matalan kasvin tonne ja mikä olis sellainen nätti matontekijä? Mulla on siellä talonmies partis, joka aina yöllä pistää sisustuksen uuteen uskoon.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

nepis76 kirjoitti: millä mä kiinnitän sen matalan kasvin tonne ja mikä olis sellainen nätti matontekijä? Mulla on siellä talonmies partis, joka aina yöllä pistää sisustuksen uuteen uskoon.
Kävisikö tällainen matontekijä?

Kuva

Pikkusuokki Helanthium tenellum (ent. kääpiömiekkakasvi) on melko mukava rönsyävä pohjanpeittäjä. Pyyy hyvin pohjassa monnisten ja selkäuimarien höykytyksessä, tosin mielellään juurtuisi ensin kunnolla... Ehkä pienet laakeat tai puikulat kivet kasvien juurille helpottaisivat juurtumista ja pohjassa pysymistä? Kivethän voi poistaa kun kasvit pysyvät omin voimin pohjassa. Omat suokkini riemastuivat kasvuun Satekin voimapelleteillä, suosittelen lämpimästi [;)] .

Pienet rönsyilevät suokit menevät ainakin minulla keskenään sekaisin aika lailla, toivottavasti kuvassa on se kasvi mitä google ilmoittaa sen olevan.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Tuo on ehkä mun makuun liian yksittäinen, tai siis miten sen sanois. :|
Mieluummin sellaista, joka olis tasainen matto eikä niin näkyis nuo yksittäiset kasvit.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

nepis76 kirjoitti:Tuo on ehkä mun makuun liian yksittäinen, tai siis miten sen sanois. :|
Mieluummin sellaista, joka olis tasainen matto eikä niin näkyis nuo yksittäiset kasvit.
Juu, ymmärsin pointtisi. Sopivaa mattokasvia voisi hakea AGA:n vuoden 2007 kisasta, kokokategoria Large taitaa olla siinä 200 l kieppeillä. Ainakin glossoa tuntuvat suosivan ;). Myös ricciamatto voisi olla oikein upea ratkaisu (täällä kuva Inian sisustamasta PetExpon sisustuskisavoittaja-altaasta) mutta luulen partamonnin olevan liian kova vastus ricciankasvattajalle :mrgreen: .
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 18:47, 15.04.2004
Paikkakunta: Joensuu, LAS

Viesti Kirjoittaja Juhis90 »

Todennäköisesti tuollainen ricciamatto ei kovin hyvin toimisi noin korkeassa altaassa, koska valoa ei tule riccialle tarpeeksi. Glosso saattaisi menestyäkkin ihan hyvin, mutta tuo suunnittelemasi hiekka-alue ei pysy kauaa kasvittomana [;)] .
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Kiitos Adrianna ja Juhis90!

Tuo glosso vois olla ihan tosi hyvä mun altaassa. Kiitti vinkistä!

Pysyykö tuo hyvin pohjassa partiksen myllätessä?
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

nepis76 kirjoitti:Pysyykö tuo hyvin pohjassa partiksen myllätessä?
Aikamoisen matonhan se tekee viihtyessään, mutta jos partis saa keskenkasvuisten glossotuppujen keskellä itkupotku-tapankaikki-raivarin tai muun sisustushepulin niin luulen että glosso saa kyytiä 8O . Aika näyttää, kannattaa ainakin aluksi ruokkia partista ihan eri kohtaan kun minne glossot istuttaa, ettei sille tulisi mieleenkään mennä glossojen sekaan hepuloimaan :mrgreen: .

Meillä pari vuotta sitten asusti vielä partis, joka sai raivarit pikkusuokkien välissä pujottelusta. Suurmiehillä on suorat linjat, joten kaikki pohjakasvit akselilta pesäkanto-ruokintapaikka-suodattimentausta joko silputtiin tai irroitettiin pohjasta.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Adrianna kirjoitti:Meillä pari vuotta sitten asusti vielä partis, joka sai raivarit pikkusuokkien välissä pujottelusta. Suurmiehillä on suorat linjat, joten kaikki pohjakasvit akselilta pesäkanto-ruokintapaikka-suodattimentausta joko silputtiin tai irroitettiin pohjasta.
Tuo tekee ihan samaa, vetää suoraa linjaa suodattimelta juurakolle ja siitä etukulmaan. Ruokaa tiputan sille aina sinne suodattimen/juurakon tykö. Se on se syy, miksi tulee hiekka-alue etukulmasta juurakolle, :mrgreen: kuten suunnitelmaankin piirsin.

Haa! Itseasiassa tonne sisäsuodattimen taakse mahtuis varmaan joku kookoksen kuori tai semmonen partikselle eleltäväksi.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
tiinu
Member
Member
Viestit: 368
Liittynyt: 17:20, 03.05.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tiinu »

Täältäkin löytyy kuvatunlainen partispersoona nimeltänsä Jaska. 8) Ennen kaveria akvaarion sisustuksesta päätin enimmäkseen minä, nykyään tarvitaan myös partiksen hyväksyntä. Hiekassa on valtaisa monttu kalan kotiluolan takana, siellä se kaivelee. Reitti ruokapaikalle on oltava kohtuu vapaa kasveista, muuten niitä päin singotaan ihan tosta noin vaan, jolloin kyllä rehu pomppaa pohjasta.

Sitten itse asiaan. Mukavalta näyttää sisustussuunnitelma. Nykyisten sammalkeppien paikkaa vaihtaisin, jotenkin sillälailla että yläpäät olisivat lasia vasten tai jossakin puskassa, näyttäisivät luonnollisemmilta mun silmään, tai jotain. Karttulehden (eikös tuo suodattimen edessä oleva kasvi sitä ole?) antaisin levitä kohti takaseinääkin siitä, vaikka tuon takimmaisen miekankin taakse.
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

tiinu kirjoitti:Nykyisten sammalkeppien paikkaa vaihtaisin, jotenkin sillälailla että yläpäät olisivat lasia vasten tai jossakin puskassa, näyttäisivät luonnollisemmilta mun silmään, tai jotain.
Hyvä pointti! Entä jos annan tuon vallisnerian levitä keppien lomaan tai laittaisin niiden keskelle vaikka tiikerivallisneriaa ja/tai kierteisvallisneriaa? Tällä hetkellä reunassa on vain sitä tavallista. Miltä se sitten vaikuttais?
tiinu kirjoitti:Karttulehden (eikös tuo suodattimen edessä oleva kasvi sitä ole?) antaisin levitä kohti takaseinääkin siitä, vaikka tuon takimmaisen miekankin taakse.
On se karttulehteä. Ihastuin akvakaupassa punanuottaruohoon (tai jtn sinne päin), aivan ihanan tumman lilat lehdet. Jos sitä laittais pari oksaa tohon karttulehtien joukkoon ja sitten sitä siihen juurakon viereen. Tohon juurakkoonhan on tulossa esim. jaavansaniainen. Sopisko tuo punanuottaruoho taas noiden konjakkikasvien kanssa, hmm...
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Punanuottaruoho oli melko varmasti ilmakasvatettua, jos siinä oli punaiset lehdet. Omassa altaassani on ollut ko. kasvia kohta kolmisen kuukautta. Se ei ole kasvanut, mutta ei se ole kuollutkaan... Olen jakanut sitä eteenpäin, jos se jollakin vaikka menestyisikin.

Jos haluat upeaa punaista, niin suosittelen rusolehteä. Jos taas haluat pienilehtistä ja hillitympää punaista, niin valitse jokin rotala.
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
tiinu
Member
Member
Viestit: 368
Liittynyt: 17:20, 03.05.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tiinu »

nepis76 kirjoitti:
tiinu kirjoitti:Nykyisten sammalkeppien paikkaa vaihtaisin, jotenkin sillälailla että yläpäät olisivat lasia vasten tai jossakin puskassa, näyttäisivät luonnollisemmilta mun silmään, tai jotain.
Hyvä pointti! Entä jos annan tuon vallisnerian levitä keppien lomaan tai laittaisin niiden keskelle vaikka tiikerivallisneriaa ja/tai kierteisvallisneriaa? Tällä hetkellä reunassa on vain sitä tavallista. Miltä se sitten vaikuttais?
Kepit voisivat näyttää oikein kivoilta vallujen seassa, sitä siis kokeilemaan :)

Karttulehti kasvattaa sopivissa oloissa oikein komeita pusikkoja, joten sille voisi varata koko tuon oikean nurkan ja vähän taka-alaa.

Hentorotala on täällä ainakin nätin punertavaa yläosastaan, eikä edes kovin kummoisessa valossa ja vielä pintakasvien varjostaessa. Siitä saisi kanssa nätin pikku puskan jonnekin.
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Tässä on taas päivitettyä kuvaa altaastani. Suunnitelma hiukan muuttui matkan varrella, esim. konnanputkea ja intianvesitähdikkiä ei ollut alkuperäisessä suunnitelmassa. Glossoa en ole vielä saanut tota pohjaa koristamaan.

Kuva


Ja saa jälleen ehdotella! :mrgreen:
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
tiinu
Member
Member
Viestit: 368
Liittynyt: 17:20, 03.05.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tiinu »

Välihavainto: näyttää jo paremmalta, sanon minä. Sitten kun miekkikset vielä venähtävät vähän pituutta niin näyttää vielä kivemmalta. Ja muutenkin kasvit vähän rehahtavat. :P
Liinanen
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1273
Liittynyt: 18:18, 26.08.2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liinanen »

Aivan keskelle ei kannata sijoittaa mitään, kuten tuo konnanputki nyt on. Se kannattaisi siirtää aavistuksen verran oikealle ja tuon leväpallon piilottaisin tuonne muiden kasvien juurelle, esim vasemmalle. Se kiinnittää katsojan huomion liiaksi itseensä ollessaan tuossa edessä.
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

Tuo pallopartalevä ainakin mulla pyörii milloin missäkin ja kuvaushetkellä sattui olemaan tuossa. [;)]
Sen konnanputken edessä ja siitä vasemmalle on muutama oksa konjakkikasvia, odottelen sen kasvamista. Silloin tuo konnanputki jää vain vihreäksi pilkahdukseksi taustalle.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
nepis76
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2122
Liittynyt: 20:22, 19.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Sisustusvinkkejä kaivataan

Viesti Kirjoittaja nepis76 »

No niin, jälleen päivitystä kuvaan. Kivet lähti ja tilalle tuli juurakko.
Pallopartalevä vaihtoi allasta ja nyt on glossoa saatu tohon etualalle. Toiset sammaltikut lähtivät uuteen kotiin, enää noi kaksi tikkua jäljellä. Tossa vasemmassa reunassa kasvaa nyt sekä tavallista vallisneriaa, tiikeri- että kierteisvallisneriaa. Vasempaan takakulmaan tuli intianvesitähdikki-pöheikkö. Konjakkikasvi läks hiiteen, koska ei suostunut kunnolla kasvamaan haluamassani paikassa. Karttulehteä on levitetty nyt peittämään suodatinta taakse asti. Oikeassa kulmassa olevan juurakon päässä kasvaa jaavansaniaisen windelöv-taimet, vielä pikkuisia. Kumilenksu näkyy vielä tossa kuvassa.
Kommentteja, kiitos. [;)]
Kuva
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
Janda
Junior Member
Junior Member
Viestit: 244
Liittynyt: 13:43, 27.06.2002
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja Janda »

Adrianna kirjoitti:
nepis76 kirjoitti:Tuo on ehkä mun makuun liian yksittäinen, tai siis miten sen sanois. :|
Mieluummin sellaista, joka olis tasainen matto eikä niin näkyis nuo yksittäiset kasvit.
Juu, ymmärsin pointtisi. Sopivaa mattokasvia voisi hakea AGA:n vuoden 2007 kisasta, kokokategoria Large taitaa olla siinä 200 l kieppeillä. Ainakin glossoa tuntuvat suosivan ;). Myös ricciamatto voisi olla oikein upea ratkaisu (täällä kuva Inian sisustamasta PetExpon sisustuskisavoittaja-altaasta) mutta luulen partamonnin olevan liian kova vastus ricciankasvattajalle :mrgreen: .
Onkos nuo Expon altaat MP akvaarion 180litrasia, näyttävät niiltä mutta osassa kuvissa toisaalta tosi isoilta. Eikai MP isompia kuitenkaan edes valmista.
Miisala
Starting Member
Starting Member
Viestit: 3
Liittynyt: 15:02, 09.08.2008
Akvaarioseurat: Ei ole
Sukupuoli: N/A

Re: Sisustusvinkkejä kaivataan

Viesti Kirjoittaja Miisala »

Hankimme akvaarioomme taustakuvaksi rautakaupan tapettiosastolta sopivan mittaisen ja "merellisen" mallipalan tapettia. Täysin ilmainen ja laajat valikoimat :D
Liinanen
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1273
Liittynyt: 18:18, 26.08.2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Sisustusvinkkejä kaivataan

Viesti Kirjoittaja Liinanen »

Miisala kirjoitti:Hankimme akvaarioomme taustakuvaksi rautakaupan tapettiosastolta sopivan mittaisen ja "merellisen" mallipalan tapettia. Täysin ilmainen ja laajat valikoimat :D
Kuvia?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”