Olen aivan ihastunut erilaisiin sateenkaarikaloihin. Varsinkin purppurasateenkaarikala viehättää. Haluasin siis tietää kaiken mahdollisen näistä upeista kaloista. Tuntuu että moni pitää näitä lajiakvaariossa? Soveltuvatko seura-akvaarioon? Onko lehtikala, erilaiset rihmakalat ja kongontetrat mahdottomia asuintovereita? Entä isot kirjoahvenet?
Sateenkaarikalat
Valvoja: Moderaattorit
Sateenkaarikalat
Nyt en tiedä menikö ihan väärään osioon, mutta kuitenkin.. 
Olen aivan ihastunut erilaisiin sateenkaarikaloihin. Varsinkin purppurasateenkaarikala viehättää. Haluasin siis tietää kaiken mahdollisen näistä upeista kaloista. Tuntuu että moni pitää näitä lajiakvaariossa? Soveltuvatko seura-akvaarioon? Onko lehtikala, erilaiset rihmakalat ja kongontetrat mahdottomia asuintovereita? Entä isot kirjoahvenet?
600l.
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Sateenkaarikalat
Muussa en osaa neuvoa, mutta sateenkaarikalat eivät ole särkikaloja vaan kuuluvat hopeakylkikaloihin. Oikea osoite olisi siis tuolla muut kalat ja eliöt-osastolla, kenties sieltä löytyisi paremmin vastauksiakin. 
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!