(Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset
Valvoja: Moderaattorit
-
allablaze
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset
Vegelle voidaan mennä mielellään, jos vain päästään yksiin ajankohdan kanssa. Meillä on kanssa kaikki hunningolla, jokimonnit odottavat edelleen keittiön pöydällä karanteenissa altaaseen pääsyä ja saksan kotilolähetystä odottelen taas minä hiipivä paniikki persvilloissa... 
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
-
Tuulahelena
- Junior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Jees mukana ollaan...Vegellä en ole koskaan käynytkään. Mikä päivä? Oiskos esim. 26.10. soppeli?
Jos Shadowman on tulossa, niin liftaisin kasitieltä kyytiin jakamaan bensarahoja - jos sopii. Muuten köröttelen sitten issekseni "kirvalla" tulemaan.
Mulla on pienin akvaarioista muuttumassa tuliliskolaksi kunhan saan viimeisen partistytön haavittua fileelaudalle. Ei kukaan haluaisi sitä?
Jos jollain on lähdössä pakasteruokatilausta, niin osallistuisin kimppaan. Lisäksi kaipaisin tietoa missä olisi kaupan isokokoista ja pyöreää soraa tuliliskolan pohjaksi. Ylivieskan puodista ei tunnu palvelua löytyvän - "ei oo eikä tilata" - sama mitä yrität saada, mikäli se edellyttää pikkuisenkaan ylimääräistä vaivaa.
t. Tuula
Jos Shadowman on tulossa, niin liftaisin kasitieltä kyytiin jakamaan bensarahoja - jos sopii. Muuten köröttelen sitten issekseni "kirvalla" tulemaan.
Mulla on pienin akvaarioista muuttumassa tuliliskolaksi kunhan saan viimeisen partistytön haavittua fileelaudalle. Ei kukaan haluaisi sitä?
Jos jollain on lähdössä pakasteruokatilausta, niin osallistuisin kimppaan. Lisäksi kaipaisin tietoa missä olisi kaupan isokokoista ja pyöreää soraa tuliliskolan pohjaksi. Ylivieskan puodista ei tunnu palvelua löytyvän - "ei oo eikä tilata" - sama mitä yrität saada, mikäli se edellyttää pikkuisenkaan ylimääräistä vaivaa.
t. Tuula
Mulla ei mitään ihmeempää tässä kuussa tiedossa joten mulle käy mikä viikonloppu vaan. Yritetään löytää joku hyvä päivä että mahdollisimman moni pääsisi mukaan, 26.10 ehdotettu?
Työt on viimeaikoina ikävästi haitannut harrastamista, mutta kyllä tämä tästä... Vegen kiekot olisi kyllä hieno päästä näkemään ja tuo 26.10. näyttäisi ainakin alustavasti sopivan.
Mää odottelen jotain äkkirikastumista, että saisin isomman purkin hommattua. Tarttee vissiin alkaa lotota tai jotain. Saas nähdä, minä vuonna tärppää...
Mää odottelen jotain äkkirikastumista, että saisin isomman purkin hommattua. Tarttee vissiin alkaa lotota tai jotain. Saas nähdä, minä vuonna tärppää...
Be merrier with a terrier!
-
Shadowman
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
26.10 näyttäisi alustavasti sopivalta päivältä minullekin.
26.10 sopii mainiosti.
Onko yhtään ylimääräistä tyttö omppukotiloa vaalealla jalalla kenelläkään.
Onko yhtään ylimääräistä tyttö omppukotiloa vaalealla jalalla kenelläkään.
-
allablaze
- Advanced Member

Minulla on Vikki kotiloita vaalealla jalalla mutta mistäs tiedän onko se tyttö vai poika? ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=38456allablaze kirjoitti:Minulla on Vikki kotiloita vaalealla jalalla mutta mistäs tiedän onko se tyttö vai poika?
Jossain ketjussa oli parempiakin kuvia, mutten nyt tähän hätään löytänyt. Mulla on toi kuoren sisään kurkkaamis temppu onnistunut vaihtelevalla menestyksellä, kaksi suostui tulemaan kuorestaan ja kolmannen päättelin pojaksi kun se ei alkanut munimaan.
-
allablaze
- Advanced Member

Jaahas... No minäpä alan tsekkailemaan löytyykö vehkeitä vai ei. Onko kuoren värillä väliä? Muillekin liikenisi omppuja ja paratiisikotiloita, sekä tietenkin sukarapuja
Ja Tuulahelena, minä tarvitsisin kanssa pakastesapuskaa, laitetasanko tilausta menemään?
Ja Tuulahelena, minä tarvitsisin kanssa pakastesapuskaa, laitetasanko tilausta menemään?
Ei ole värillä väliä, mutta jos voi valita niin mieluusti mahdollisimman vaalea tai lila.allablaze kirjoitti:Jaahas... No minäpä alan tsekkailemaan löytyykö vehkeitä vai ei. Onko kuoren värillä väliä? Muillekin liikenisi omppuja ja paratiisikotiloita, sekä tietenkin sukarapuja![]()
-
Tuulahelena
- Junior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Minä kyllä osallistun, jos laitat. Se viimekertainen tilaus missä olin mukana oli oikein onnistunut ja tavara on maistunut. Mistä olette ruukanneet tilata niin osais katsoa vähän valikoimaa?allablaze kirjoitti:Tuulahelena, minä tarvitsisin kanssa pakastesapuskaa, laitetasanko tilausta menemään?
t. Tuula
-
allablaze
- Advanced Member

Minulla olisi muuten vielä tarjolla lihava kirsikkabarbiparvi, jos jotakuta kiinnostaa. 2u ja 4n ja hinnasta päästään taatusti sopimukseen 
-
paxy81
- Junior Member

Huh.. Eipä ole paljon kerennyt täällä AW.ssä pyörimään. Nyt kun vihdoin aikaa niin tässähän meneekin tovi kun on noita lukemattomia viestejä melkein 40 sivua
Akvaarioharrastus on muutenkin ollut vähän alavireistä mutta jospa sitä innostuisi.
Minullakin on vapaata palkkatöistä 26.10 joten voisi mielellään lähteä miitinkiin uutta intoa etsimään
Pitää nyt katsoa mitenkä tuo rakennusprojekti antaa periksi että pääseekö vai ei.. Muutto olisi toivon mukaan ensi kuussa ja uusi allas pitäisi saada valmiiksi ennen sitä.. Sitten kun olen joskus puolen vuoden päästä saanut suurimmat muuttolaatikot pois nii meilläkin voidaan rehvata, eikä tarvitse istua lattialla tilaa pitäisi sitten riittää isommallekin porukalle ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minullakin on vapaata palkkatöistä 26.10 joten voisi mielellään lähteä miitinkiin uutta intoa etsimään
Minua voisi kirsikkabarbit kiinnostaa.allablaze kirjoitti:Minulla olisi muuten vielä tarjolla lihava kirsikkabarbiparvi, jos jotakuta kiinnostaa. 2u ja 4n ja hinnasta päästään taatusti sopimukseen
Ei ole tullut pyörittyä taas täällä... Minä olen töissä 26.10. (6-10, 15-19) Vapaata on seuraavan kerran 1. ja 2. päivä. Kyllä tuossa päivälläkin tietysti ehtii treffata, olen yksin töissä ja voin mennä vaikka tuntia aikaisemmin aamulla. Edellyttää vain muiltakin sitten aamuvirkkuna oloa, jos tahdotte minut matkaan.
Kiinnostaisi kyllä nähdä ne kiekot. Oma harrastus on ihan käymistilassa. Pitää yrittää karsia homma minimiin, niin on helpompi muuttaa, vaikka meidän muutto onkin aikaisintaan jouluna.
Kiinnostaisi kyllä nähdä ne kiekot. Oma harrastus on ihan käymistilassa. Pitää yrittää karsia homma minimiin, niin on helpompi muuttaa, vaikka meidän muutto onkin aikaisintaan jouluna.
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
Ja 26.10 on vaalipäivä. Muistakaahan kaikki käydä ennakkoon äänestämässä, niin ei jää velvollisuus suorittamatta. 
Minä en sittenkään sano osallistumisestani vielä yhtään mitään. Kaverin hautajaisiin pitää, en vain vielä tiedä tarkasti, että milloin ne järjestetään.
Minä en sittenkään sano osallistumisestani vielä yhtään mitään. Kaverin hautajaisiin pitää, en vain vielä tiedä tarkasti, että milloin ne järjestetään.
Voisin olla kiinnostunut osallistumaan tapaamiseen. Osallistuminen riippuu siitä ollaanko menossa la vai su sinä viikonloppuna kattoon kaverin vauvaa, kaverista kiinni miten niille käy.
-----------------------
-----------------------
Onko kalat vielä vapaana? Voisin ne ottaa ja Vikki80 lupasi toimia tarvittaessa välittäjänä.Mari77 kirjoitti:Minua voisi kirsikkabarbit kiinnostaa.allablaze kirjoitti:Minulla olisi muuten vielä tarjolla lihava kirsikkabarbiparvi, jos jotakuta kiinnostaa. 2u ja 4n ja hinnasta päästään taatusti sopimukseen
-
allablaze
- Advanced Member

Mari77 kirjoitti:Onko kalat vielä vapaana? Voisin ne ottaa ja Vikki80 lupasi toimia tarvittaessa välittäjänä.Mari77 kirjoitti:Minua voisi kirsikkabarbit kiinnostaa.allablaze kirjoitti:Minulla olisi muuten vielä tarjolla lihava kirsikkabarbiparvi, jos jotakuta kiinnostaa. 2u ja 4n ja hinnasta päästään taatusti sopimukseen
Kyllä ovat vapaana. Toimitanko ne Vikkille tapaamiseen?
-
paxy81
- Junior Member

Jos jotakuta kiinnostaa ahvenet, niin ajattelin tehdä tilausta tässä joskus lähiaikoina/kuun vaihteessa nl-aquaan. Sieltä voi netti sivuilta käydä katsomassa jos löytyy jotain sellaista mikä kiinnostaisi, voidaan jakaa toimituskuluja
Tilausta voisi tietysti tehdä jo ennen mitinkiä, niin saisi kalat vaihtaa omistajaa sitten vaikka siellä. mulle voi pistää yv:tä jos kiinnostaa..
Meikäläiselle käy sittenkin mikä aika vaan...
Kolme viikkoa pitäis ottaa "vähän" rauhallisemmin. Pitää vain saada suostuteltua ukko-kulta kuskiksi. Ja varaan sitten sen tukevan nojatuolin siitä akvaarion lähietäisyydeltä, ettei mun tarvi riuhtoa ja pomppia. Kotiuduin eilen keskussairaalasta, sain maanantaina kirurgin puukkoa mahaan. Toivottavasti tuo turvotus laskee, että saan jotku housut jalkaan.
Pitää katsoa noita affenia, mullakin olis kalaston remppaaminen menossa. Minäkin harkitsen kirsikkabarbeista luopumista, mutta nyt en pysty kyllä haavimaan seuraavaan muutamaan viikkoon altaasta mitään.
Pitää katsoa noita affenia, mullakin olis kalaston remppaaminen menossa. Minäkin harkitsen kirsikkabarbeista luopumista, mutta nyt en pysty kyllä haavimaan seuraavaan muutamaan viikkoon altaasta mitään.
Mä olen ainakin lähdössä tapaamiseen, joten ninni saa kyllä minultakin kyydin. Sama koskee tietysti muitakin jotka osuvat reitin varrelle.
Joo, voin minä johonkin kimppakyytiinkin ahtautua. Tarvitsen vain etupenkkipaikan ja kahvan pään päälle, että pääsen autosta vielä ylös.
Ja lisäksi kuljettaja on velvollinen laittamaan oven kiinni, koska en itse pystynyt ainakaan eilen kurottamaan niin pitkästi. Vaadin siis toistaiseksi ainakin täyttä palvelua.
Tosin tilanne ja turvotus varmaan helpottavat tässä ajassa vielä huomattavasti ja en ole enää tapaamisessa ihan täysin multivammainen. Toistaiseksi vaan on niin avuton olo, kun ei voi mitään tehdä. Nytkin odotan, että Hessu tulis laittamaan ruokatunnilla mulle evästä eteen ja sukat jalkaan.
Selvisi aikataulut ja olisin tapaamiseen tulossa. Sain houkuteltua miehen mukaan, jos seki innostuis enemmän kun näkee isoja akvaarioita ja eriloisempia kaloja.. mikäli passaa.
Onko tuo perinteinen Klo 14 sopiva aika? Onko ajo-ohjeen tarvitsijoita vai muistaako kaikki reitin?
Ostetaan/vaihdetaan/varastetaan:
Ajattelin pistää muuton tieltä kaikki nuo uivat parvet pois. Eli siis kotia vailla mustatetrat, kuparitetrat ja kirsikkabarbit. Uutta kotia etsii myös säännöllisesti kuteva omenakotilopariskunta. Kasviksista on lahjoituslistalla hentorotalaa, konnanputkea ja karttulehteä.
Vastaan voisin sitten ottaa pätkän jostain isosta anubiaasta.
Ajattelin pistää muuton tieltä kaikki nuo uivat parvet pois. Eli siis kotia vailla mustatetrat, kuparitetrat ja kirsikkabarbit. Uutta kotia etsii myös säännöllisesti kuteva omenakotilopariskunta. Kasviksista on lahjoituslistalla hentorotalaa, konnanputkea ja karttulehteä.
Vastaan voisin sitten ottaa pätkän jostain isosta anubiaasta.