Kurkku akvaarioon lusikassa
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kurkku akvaarioon lusikassa
Juuri sen suolan takia olen katkiksia virutellut ja noin kerran viikosa olen niitä tarjonnut. Hyvin maistuu 

kurkkuun ei meillä kosketa, kesäkurpitsaan kyllä. Suurherkku nro 1 on jauheliha katkaravun kanssa ja jälkkäriks päärynää 

ahistaa ko ei oo mitää onkelmia
-
- Elite Member
Lämminveristen eläinet lihaa ei tulisi syöttää kaloille koska se rasvoittaa niiden maksan.piiu kirjoitti:kurkkuun ei meillä kosketa, kesäkurpitsaan kyllä. Suurherkku nro 1 on jauheliha katkaravun kanssa ja jälkkäriks päärynää
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Mä viipaloin kesäkurpitsaa ja kurkkua pakastusrasiaan ja sieltä kun kiehauttaa pakastetun viipaleen niin se on sellainen vähän lötkömpi ja uppoaa ilman lusikkaa. Samalla säästyy siltä että ehtis mennä kaloille ostettu kesäkurpitsa jääkaapissa huonoksi, kun ne ei ehdi syömään sitä niin nopeasti ja meillä sitä ei kukaan muu syö kuin kalat 

Auts, tuota en tiennymiljoonakala84 kirjoitti:piiu kirjoitti:
kurkkuun ei meillä kosketa, kesäkurpitsaan kyllä. Suurherkku nro 1 on jauheliha katkaravun kanssa ja jälkkäriks päärynää
Lämminveristen eläinet lihaa ei tulisi syöttää kaloille koska se rasvoittaa niiden maksan.
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
ahistaa ko ei oo mitää onkelmia
-
- Elite Member
Joo, kannattaa tarjota erillaisia selkärangattomia, kuten katkarapua ja kalan lihakii käy.piiu kirjoitti:Auts, tuota en tiennymiljoonakala84 kirjoitti:piiu kirjoitti:
Lämminveristen eläinet lihaa ei tulisi syöttää kaloille koska se rasvoittaa niiden maksan.täytyypä rajottaa herkkuvalikoimaa

-
- Junior Member
Silppusin tänään silakkafilettä ja "ahvenia leikkivät" papukaijat veti sitä aivan hulluna.Lehtikalat katsoivat vierestä sen näköisenä etteikö tänään tuu ruokaa ollenkaan . . .
Tiikerinuoliaisistakin osa tajusi herkun päälle.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Tiikerinuoliaisistakin osa tajusi herkun päälle.

Meillä kans katkaravut ollu aina oikee herkkuateria kaloille.
240L + 180L Miljoonakalojen, ja Platyjen kasvatusta eli niitä voi tiedustella koska vaan.
Meillä menee pakasteista Baby-porkkanat ja kuoritut herneet. Omena ja kurkku maistuvat muuten vain...
480l sekala, 60l +54l kovaa vettä:), kaksi kissaa ja koira
Nyt huomasin, ettei tarvi lusikkaa kurkkuun
. Pitkänmallinen pieni mangroven pala ajaa saman asian.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kauanko kurkkua voi pitää akvaariossa ennen kuin pitää poistaa, elleivät kalat sitä saa syötyä?
Voivatko kalat saada kurkkua liikaa? Siis voivatko syödä mahat turvoksiin jos sitä on siellä useita päiviä tarjolla? Kuparimonniset on sitä syöneet tuntikaupalla...
Voivatko kalat saada kurkkua liikaa? Siis voivatko syödä mahat turvoksiin jos sitä on siellä useita päiviä tarjolla? Kuparimonniset on sitä syöneet tuntikaupalla...
- 213 -
-
- Elite Member
Ite olen kurkkua/muita vihanneksia akvaariossa korkeentaan vuorokauden, noita ei kannata hirmupitkään akvaariossa pitää, pilaavat veden aika nopeaan.65HT kirjoitti:Kauanko kurkkua voi pitää akvaariossa ennen kuin pitää poistaa, elleivät kalat sitä saa syötyä?
Semmonen kysymys, että syökö siun kuparimonniset muka kurkkua?

Kyllä kuparimonniset imuttelee sitä kurkun pehmeää keskiosaa oikein innolla! Partamonni tosin ei ole katsonutkaan kurkkuun päin, jolle sen alunperin sinne laitoin. 

- 213 -
-
- Junior Member
Mulla on lusikan tilalla tikkuna baarista kotiin eksyneet "drinkkitikut", Nytkin hauska krokotiili ja mustekala aiheinen
Meillä syödään kurkkua, kesäkurpitsaa ja herne-maissi-paprikaa, niin partis kuin sukaravutkin.
Heli

Meillä syödään kurkkua, kesäkurpitsaa ja herne-maissi-paprikaa, niin partis kuin sukaravutkin.
Heli
Kotona 2 allasta, borzoi ja skotlanninhirvikoira,
3 kissaa, jyrsijöitä, käärmeitä ja mies:)
3 kissaa, jyrsijöitä, käärmeitä ja mies:)
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
täällä menee kurkku kesäkurpitsa banaani ja herneet kaikki.. banaani sotkee noista eniten minusta vettä, mutta usein se on syöty niin äkkiä, ettei ehdi vesi sameentua
lasten tylsäpiikkiseen haarukkaan on hyvä viritellä esim. kurkun/kesäkurpisan palasia.

"I´ve been in my mind, it´s such a fine line that keeps me searching for a heart of gold.." 720L+ 540L isoja ja pieniä kaloja...
Miten kurkunpalan saa uppoamaan veteen?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: PAK:n sihteeri, TAS
- Sukupuoli: Mies
Ota akvaarion pohjalta pieni kivi ja paina se kurkunpalaan...Aaje kirjoitti:Miten kurkunpalan saa uppoamaan veteen?
Laadukasta kalanruokaa ja akvaarionesteitä myytävänä EDULLISESTI
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com
Joo kiitti.
-
- Junior Member
Kurkku akvaarioon lusikassa???
eli siis miten?
kurkkuko sinne lusikan alle? kato ku ei tajua...
Keitettyjä ja kuorittuja herneitä olen tarjonnut, joku ne syö, "ahvenia leikkivät" papukaijat (kiitos hienosta ilmaisusta aiemmin tässä topicissa) ottavat ne suuhun ja sylkevät pois, ei kelpaa. muille kyllä.
Liotetut katkaravut nam, kuten myös esim raaka lohi, raakaa jauhelihaakin olen joskus antanut, maistuu kyllä.
Vai että kesäkurpitsaa. Tarvii sit vissiin noille partamonneille sitä ostaa, itse kun en sitä voi sietää
eli siis miten?
Keitettyjä ja kuorittuja herneitä olen tarjonnut, joku ne syö, "ahvenia leikkivät" papukaijat (kiitos hienosta ilmaisusta aiemmin tässä topicissa) ottavat ne suuhun ja sylkevät pois, ei kelpaa. muille kyllä.
Liotetut katkaravut nam, kuten myös esim raaka lohi, raakaa jauhelihaakin olen joskus antanut, maistuu kyllä.
Vai että kesäkurpitsaa. Tarvii sit vissiin noille partamonneille sitä ostaa, itse kun en sitä voi sietää

-
- Starting Member
Semiramis kirjoitti:Kurkku akvaarioon lusikassa???
eli siis miten?
Tökkäät lusikan kurkun palasesta läpi ja heität akvaan. Lusikan paino painaa kurkun pohjaan ja myös pitää sen siellä. Haarukka ajaa saman asian

-
- Junior Member
Johan selkis
Täytyykin koittaa!

Täytyykin koittaa!
-
- Senior Member
Haarukkaan saa enemmän kurkun tai kurpitsan paloja kiinni, meillä ainakin tykkää enemmän siitä sisuksesta niin olen leikannu halki ja sit kuorenreunasta kiinni haarukanpiikkiin niin ei tarvi ympäri akvaa keräillä kuorenrämmäleitä. Banaania millit syö ihan intona, ja nuoliaiset ja albiinomonniset tykkää kans (banaania voi muhentaa sormissa palasiksi niin uppoaa itsestään ja vaan sen verran kun parissa tunnissa tulee syödyksi, muuten sotkee veden), partikset on enempi vihreän ruuan perään, söivät linnasomisteesta vihreän maalinkin
(ja pari miekkakasvia jälkiruuaksi). Omena ja herneet ja katkaravut menee kans mut porkkanasta ei tykänny kukaan eikä tomaatista.

Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
320 l NPT-allas