Mitä tetroja sinulta löytyy?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Re: Mitä tetroja sinulta löytyy?
Päivitämpä tetratilannetta.. tällä hetkellä timanttitetroja 16, keisaritetroja 14, Kongotetroja 6.
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
-
- Member
- Akvaarioseurat: Lapin Akvaristit
- Sukupuoli: Nainen
Safiiritetrat saivat muuttaa uuteen kotiin jo kesällä ja niiden mukana muuttivat myös puna-aavetetrat, terkkuja vaan pohjoiseen!@ruusu kirjoitti:Ennestään oli 80 litraisessa 20 sinineontetraa, ihkuja!
Nyt muutti 450 litraiseen 6 safiiritetraa (jotka ei ehkä sittenkään ole minun kaloja) ja 7 puna-aavetetraa (nää saa ehkä jäädä meille)
Sinineontetrat muuttivat tuolta 80l -> 450l ja olipa vaan hyvä muutto. Nyt niitä vähän näkyykin välillä. Huomenna onkin sitten ihkupäivä, kun sinineontetrojen parvi jaa jatkoa 50 pyrstöleellä

720l sekola + 2 pientä kissua pitämässä kaloille seuraa
Elämä on onnellisten maa!
Elämä on onnellisten maa!
minulla on pieni allas mutta kyllä sieltä pari tetraa löytyy: neontetroja ja kuparitetroja ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Senior Member
7 kpl sitruunatetroja
Olen ihaillut uutta tetraparveani, kuutta ruusutetraa, jotka tulivat noin kuukausi sitten --> "hieman" tuli elämää 98-litraiseeni. Siellä oli aiemmin hehku- ja kääpiörasboroita, jotka ovat kyllä suloisia, mutta rauhallisempia käytökseltään. Tosin niitä oli hauska katsella, kun ne viikoittain vedenvaihdon jälkeen intoutuivat parvessa viilettämään takalasia pitkin suodattimen virtauksessa 

-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Minulla 9 kpl neontetraa. Akvaarion valon lähde, koska kiiltää niin upeasti. 

Täältä löytyy 20 kpl. kardinaalitetroja ja neoneita, sekä 10 kpl. pikkutetroja 

-
- Starting Member
tällä löytyy...
12kpl Colombia tetra
6kpl PunaPiraija
terv.Pietarsaaresta.
12kpl Colombia tetra
6kpl PunaPiraija
terv.Pietarsaaresta.
7800L (koi lamikko) 1400L (kulmaprojekti) 840L (tanganjika) 450L (malawi) 660L (jack dempsey) 120L (tetra) 64L (rapu)
-
- Senior Member
30 neontetraa, ei sen kummempia...
Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
PäivitystäDeicide kirjoitti:NeoneitaDeicide kirjoitti:20-30kpl. punapäätetraa (317)
30-40kpl. intiaaninsulkaa(740)
Punapäätetrat syöty sukupuuttoon... Neoneita 15kpl. kardinaaleja 20kpl.
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Katalysaattori
20 mustaneonia ja 10 kulmatetraaa. Lisää pitää hommata, ovat niin veikeitä vekkuleita ja tyylikkäitä.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
-
- Katalysaattori
Nyt on inkkareita 19 kpl, aikuisia ja ihan pikkusia. Olisin ottanut tasa lukeman mutta kaupan altaassa oli vain näin. Ne vasta veikeitä on kun menevät sokkeloissa kun huvipuistolaitteessa peräkanaa.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
Löytyy viisi Neontetraa. Upeita kaloja kyllä ja niiden hippaleikkejä on hauksa seurata. En ajatellut hankkia kyseisiä kaloja enää yhtään lisää.
-
- Junior Member
Täällä meillä tuolta altaasta löytyypi inkkareita ja mustatetroja..
Kivoja kaikki <33
Kivoja kaikki <33
Olisko kellään myydä ruokinta-automaattia halvalla? Ota yhteyttä yv:llä, jos on...
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Oon jo vissiin vastannut tähän, mutta lisää tuli tänään; Nyt on 13 puna-aavetetraa, 17 kerriä ja tänään tuli lisää 12 timanttia. Nyt on tetrakiintiö ainakin lajien suhteen täynnä ja tyytyväinen olen noihin.
SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioseura Ahven
Inkkareita n. 20, sinineoneita 2, neoneita 6, hehkuja 6, kupareja n. 10.
-
- Junior Member
Kongontetra, safiiritetra ja mustatetra, 4 kipaletta kutakin. Kongolaiset ja safiirit etsii uutta kotia...vinkvink.. 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
20 mustaneontetraa, 20 serpatetraa (vai mikä sen suomenkielinen nimi nyt onkaan, Hyphessobrycon serpae) ja 10 musta-aavetetraa.
Ajattelin vaihtaa vasta hankitut musta-aavetetrat ja ottaa lisää serpatetroja tai vaihtoehtoisesti punapäätetroja, koska nuo musta-aavetetrat ovat tosi hailakoita, arkoja ja piilottelevia serpatetrojen (ärhäköitä) seurassa.
Mustaneontetrat ovat omassa altaassaan, ja mustalla hiekalla ja mustalla taustalla näyttävät aivan upeilta! Ehkä kasvatan parvikokoa vielä vähän.
Ajattelin vaihtaa vasta hankitut musta-aavetetrat ja ottaa lisää serpatetroja tai vaihtoehtoisesti punapäätetroja, koska nuo musta-aavetetrat ovat tosi hailakoita, arkoja ja piilottelevia serpatetrojen (ärhäköitä) seurassa.
Mustaneontetrat ovat omassa altaassaan, ja mustalla hiekalla ja mustalla taustalla näyttävät aivan upeilta! Ehkä kasvatan parvikokoa vielä vähän.
If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.
Kotoa löytyy musta-aavetetroja toistaiseksi 4 kappaletta. Kun saan nitriitit kuriin niin hankin vielä 2 musta-aavetta lisää ja niiden kaveriks 12 neontetraa. Hoitoaltaassa on 6 kuparitetraa.
hoitoallas 270 l + koira + kilpikonna + 2 gerbiiliä + kääpiöhamsteri + 2 syyrialaista hamsteria 

Ei yhtäkään tetraa löydy.
Mutta ois hienoa jos ois sellanen 10-20 tetra parvi akvaariossa.
Mietteillä on hankinko vai enkö?
-ElSamuel
Mutta ois hienoa jos ois sellanen 10-20 tetra parvi akvaariossa.
Mietteillä on hankinko vai enkö?

-ElSamuel
-
- Junior Member
Neontetroja 20 kpl, rubiinitetroja 12-15 kpl.
sekalat: 400l + 180l + 98l
Näillä mennään tällä hetkellä..
Näillä mennään tällä hetkellä..
-
- Elite Member
Miulta löytyy puna-aavetetroja, hehkutetroja, sinineontetroja sekä kardinaalitetroja. 

Meiltä löytyy 11 rubiinitetraa ja 6 safiiritetraa, jotka ovat pian häätöuhan alla. Meidän 100 l akvaan turhan vilkkaita veijareita ja häiriköivät liikaa. Kauniita kuin mitkä, mutta taisi olla virheostos. Ei litrat riitä, tai sitten pitäis taas vaihtaa suurempaan 

5 mustaneontetraa ja 4 mustatetraa. Tarkoitus olisi joskus saada vähän isommat parvet/isompi akva tetroille.
-
- Junior Member
Mulla on 13 neontetraa ja 3 mustatetraa... Mua harmittaa hirveesti, ku olin niin tyhmä sillon joskus, että ostin vaan 3 mustatetraa. Olin vielä aloittelija ja kun menin akvakauppaan ettimään asukkeja 60 litraseen akvaan, myyjät suositteli mulle mustatetroja ja keltabarbeja
Otin niitä sitten.
Kotona selailin nettisivuja, ja kuinka ollakkaan, keltabarbeille vähimmäis litramäärä oli 150 litraa. Ja mustatetrojen parvikoko ois pitäny olla väh. 6 kalaa.
Ei siinä auttanu muu, ku siirtää kalat 220 litraseen akvaan, ja siellä ne uiskentelee edelleen. Parviin on nyt tarkotus hommata lisää populaa.
Niin helppoa se oli vetää aloittelijaa höplästä.

Otin niitä sitten.
Kotona selailin nettisivuja, ja kuinka ollakkaan, keltabarbeille vähimmäis litramäärä oli 150 litraa. Ja mustatetrojen parvikoko ois pitäny olla väh. 6 kalaa.
Ei siinä auttanu muu, ku siirtää kalat 220 litraseen akvaan, ja siellä ne uiskentelee edelleen. Parviin on nyt tarkotus hommata lisää populaa.
Niin helppoa se oli vetää aloittelijaa höplästä.