![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Kiitoksia jo etukäteen

Valvoja: Moderaattorit
Kävin jo aikasemmin kattoo sieltä. Mutta ei siellä ollu.AkvaarioTyttö kirjoitti:Mee kattoon Sannan sivuilta..Siä on kai selitys miten erottaa sukupuolet.
http://millia.aqua-web.org/index.htm
Onnea uusien kalojen johdosta.ruotopuoli kirjoitti:No nyt on keltakääpiöt ammeessa, ja hyvältä näyttää!
...
Sitten vielä sellainen kysymys, että jos/kun pariskunta saa kutua, huolehtivatko ne itse siitä vai pitääkö ottaa kutu toiseen altaaseen kaloilta karkuun? Ja sitten, kun poikaset kuoriutuvat ja lähtevät uimaan, huolehtiiko naaras/koiras/molemmat niistä?
Kiitoksia!Onnea uusien kalojen johdosta.
Samaa mietin myös minä. Ja voiko keltakääpiöitä innostaa kutemaan esim. vedenvaihdoilla, erityisellä ruoalla, lämpötilan nostolla/laskulla...? Vai kutevatko ne vain silloin, kun ne itse haluavat?Aiheeseen liittyen - millainen työmaa on saada keltakäppänät lisääntymään? ja kauantko kuluu aikaa kudusta poikasten kuoriutumiseen?
t.w
Joo, kiitos!Jihanna kirjoitti:Onnittelut minultakin uusista kaloista!
Pari näytti viihtyvän keskenään, kunnes tänään koiras on alkanut tehdä kummallisia syöksyjä naarasta kohti.. Kun se on syöksähtänyt naaraan luo se puraisee tätä pari kertaa kyljestä.Jihanna kirjoitti:Älä huoli, kutevat kun tykkäävät olosuhteista ja toisistaan.