Tuon näköinen siitä tuli. Odotellaan, että kasvit lähtee kasvuun, niin hyvältä näyttää! Vedensuosikki lähti kellumaan heti samana iltana ja punainen tiikerilumme otti kunnolla nokkiinsa, sen lehdet on melkeen kaikki sulannu pois. Mutta jospa se siitä vielä elpyis, eletään uskossa. Vedensuosikki pitää tukkia pohjaan jahka innostuu kastelemaan kätensä...
Otin samalla muutaman kalakuvankin, vaikka en osaa niitä ottaakaan.
Miniblondia ei ole enää näkynyt, lienee tuon töyhtökäppänän masussa tai kannon kolossa. Ihme sissi, kun on selvinnyt muutosta. Mä veikkaan, että nuo pikkumonniset kuti.
Pitäis perustaa tuo 84-litrainen perhosparille ja saan melko varmaan viikonloppuna sen mun 60 litran purnukan, siinä vois sitten töyhtökäppänää kudettaa jahka saan ne tytöt ja...
Olin tänään reipas ja siivoilin sen ylimääräisen Eheimin ulkopöntön ja kiikuttelin sen suskoon allaskaappiin pörräämään. Vielä pitäis jaksaa laittaa tuohon toiseen Eccoon suodatuslevyt sisään ja laittaa se tuohon olohuoneen altaaseen pyörimään ja katkasta tuosta nyt kaapissa olevasta pöntöstä letkut sopiviksi. Ehkä ens kuussa.
Täältäkin löytyy henkistä tukea suodattimen putsaukseen, mua ei oo isännät (huomaa monikko, ainakin viittä on tässä kuluvien vuosien aikana taidettu yrittää nakittaa) koskaan auttanu ja kymmenessä vuodessa sen oppii nainenkin.