Valvoja: Moderaattorit
Suosittelen mieluummin kudun siirtämistä jonnekkin, sillä myö vanhemmat voivat syödä kutua....@ruusu kirjoitti:Tänä aamuna täälläkin albiinot kuparimonniset oli kuteneet laseihin. 80l altaassa on seurana juovakardinaalikaloja, jotka taidan nyt siirtää sieltä pois, etteivät syö sähikäisiä sitten. Kutua eivät ainakaan ole vielä syöneet.
No voi plaahkimsl kirjoitti:Suosittelen mieluummin kudun siirtämistä jonnekkin, sillä myö vanhemmat voivat syödä kutua....@ruusu kirjoitti:Tänä aamuna täälläkin albiinot kuparimonniset oli kuteneet laseihin. 80l altaassa on seurana juovakardinaalikaloja, jotka taidan nyt siirtää sieltä pois, etteivät syö sähikäisiä sitten. Kutua eivät ainakaan ole vielä syöneet.
On se kutu kyllä helpompi siirtää@ruusu kirjoitti:No voi plaahkimsl kirjoitti:Suosittelen mieluummin kudun siirtämistä jonnekkin, sillä myö vanhemmat voivat syödä kutua....@ruusu kirjoitti:Tänä aamuna täälläkin albiinot kuparimonniset oli kuteneet laseihin. 80l altaassa on seurana juovakardinaalikaloja, jotka taidan nyt siirtää sieltä pois, etteivät syö sähikäisiä sitten. Kutua eivät ainakaan ole vielä syöneet.Olin ajatellut päästä helpommalla ja jättää ne vanhempien seuraan... No katsotaan, miten inspis iskee
![]()
Paitsi taitaa olla melkeen helpompi siirtää kutu kuin kalat
Ne on kuparimonnisen albiinomuotoa ja jos varmasti haluat oikeita niin mulla olisElSamuel kirjoitti:ps. Kimsl sulla taitaa olla samoja albiinomonnisia ku mulla. Minkä viljelymuunnoksia ne on? Ittellä ei ole mitään hajua. Ja niitä pitäis saada lisää.
Selvä. Kyselen vaikka alkuun tuola lähi- eläinliikkeistä jos voisivat saada kyseisiä lajeja kauppoihinsa.kimsl kirjoitti:Ne on kuparimonnisen albiinomuotoa ja jos varmasti haluat oikeita niin mulla olisElSamuel kirjoitti:ps. Kimsl sulla taitaa olla samoja albiinomonnisia ku mulla. Minkä viljelymuunnoksia ne on? Ittellä ei ole mitään hajua. Ja niitä pitäis saada lisää., taitaa vaan välimatka olla liian pitkä, ellet ole tännepäin muten tulossa tai saa kaloille kyyti
. Tietysti matkahuollollakin voin lähettää, mutta nousee albiinomonnisten hinnat aika paljon. Kannattaa katsella lähi eläinkaupoista tai laittaa vaikka aw:hen osto ilmoitus
.
Kiitos!ElSamuel kirjoitti:Mä ajattelin ostaa tollasen faunaboxin. Ja mullakun on noita pistemonnisia ja niitä haluaisin kudettaa. Niin mitä mä teen kun kudetus seka-altaassa ei onnistu niin siirränkö mä monniset faunaboxiin ja yritän sitten siinä pikku lootassa kudettaa heitä vai mitä? Kyllähän tuota voi yrittää tuossa sekalassakin mutta yleensä ei onnistu niin?