Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jo-ni
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 08:17, 03.04.2009
Sukupuoli: Mies

Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja jo-ni »

Olenkos ainoa rapuharrastaja tääl Rollos? Ois kiva tietää ketäs kaikkii tääl on jotka harrastas jomman kumman kasvatusta.
Taamottu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 57
Liittynyt: 22:02, 13.10.2008
Akvaarioseurat: Lapin Akvaristit
Sukupuoli: Nainen

Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja Taamottu »

MItä rapuja? Mitä vain? Mulla sukarapuja paria sorttia...
2 koiraa, 180 "seurala", 63 "rapula", gerbiilejä ja 2 syyrialaista hamsteria
jo-ni
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 08:17, 03.04.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja jo-ni »

joo mulla kuoli ennen kesälomaa ne kiipes mokomat yli liadan mutta nyt olen saamassa 16 päivä ihan tuliterä rapulan ajattelin ostaa sinne siniravun katotaan myöhemmin et oisko toisen siniravun paikka
ZamY
Senior Member
Senior Member
Viestit: 881
Liittynyt: 10:26, 24.08.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja ZamY »

Tuliliskoja minulla on 2 kpl, mutta en asu rovaniemellä :( Kysytäänpä nyt yleensä että kuinka monella webbiläisellä on tuliliskoja mun ja jo-nin lisäksi :mrgreen: ?
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1451
Liittynyt: 18:46, 28.07.2005
Paikkakunta: oulu/Kempele

Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Meillä on kaksi tuliliskoa, ensimmäinen tuli (jos oikein musitan) neljä vuotta sitten.
Camron
Member
Member
Viestit: 295
Liittynyt: 21:52, 05.06.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja Camron »

Täältäkin löytyy pari sukarapua..
Harrastus tauolla
jo-ni
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 08:17, 03.04.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia

Viesti Kirjoittaja jo-ni »

joo vaihoin nyt liekin sisustust n,½kuukautta sitte ja nyt pitäis lisätä vettä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”