Miljoonakalat ja omput?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Miljoonakalat ja omput?
Eli onko jollakulla kokemusta miten millien ja omppujen yhteiselo sujuu? Kun jostain muistan lukeneeni että miljoonakalat näykkivät omppujen tuntosarvia. Totta vai tarua?
Mahtuisiko omppuja 60 litraiseen?

100 litraa sekalaista ja 60 litraa rapuja. C:
+ leopardigekot Bindi ja Venus.
-
- Advanced Member
Re: miljoonakalat ja omput?
Kyllähän tuo miljoonakalojen taipumus näykkiä omppujen tuntosarvia on todellinen. 60-litrainen soveltuu omppulaksi.
Mikäli huomaat erehtyneesi, olet jo varmaankin oppinut jotain uutta. (oma ajatelma)
-
- Member
Niin no, mulla eivät miljoonakalat ole hätistelleet omenakotiloa (on paljon kasveja eli muutakin näykittävää kuin kotilon sarvet). Tosin olen kuullut, että hohtomillikset olisivat ärhäkämpiä kuin tavalliset...
-
- Junior Member
- Viesti:
Kyllähän nuo millikset omppujen sarvia näykkii että itse en kyllä omppuja osta 250 litraseen ku siellä niitä milliksiäki on.
Karvaisia otuksia talo täynnä.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Mulla taas millisuroslauma ei kiinnostunut ompuista laisinkaan. Silloinen tilakaan ei ollut kovin iso, 70litraisessa oleilivat. En siis sano, että eivät voisi näykkiä, mutta itsellä näin.
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
-
- Member
- Viesti:
Mä päätin kokeilla tätä yhtälöä, joten huomenna pitäisi saapua omppujen postissa. Jos miltsit alkavat niitä näykkimään niin mulla on jo ompoille toinen koti valmiina. 

100 litraa sekalaista ja 60 litraa rapuja. C:
Mulla on milliksiä (uroksia) ja omppuja samassa, 84l altaassa, eikä ole näykkimistä esiintynyt 

-
- Senior Member
Mulla kans millejä ja omppuja ja 1 paratiisikotilo, ekat päivät millit kävi tönimässä ja tuijottelemassa, nykyjään ei mitään mielenkiintoa kotiloja kohtaan
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
320 l NPT-allas
-
- Starting Member
- Viesti:
Mulla on kanssa miljoonakaloja ollut enemminkin (nyt 4 urosta) ja platyja omppulassa jossa asuu n. 20 isoa+ parisataa poikasta sekä jokunen sukarapu. Mitään nyppimis ongelmia ei ole ollut ja sopivat musta loistavasti yhteen vesiarvojenkin puolesta. Ainoastaan ekana päivänä on saatettu mennä ruokaillessa pohjatabletteja omppuja nyppimään (ruokaa) kun on liikkeestä kala tullut mutta siihen se on jäänyt kun tutustuvat toisiinsa
.