Miljuunakaloja jahtaamassa.

Kukahan on isoin vuoden päästä.
Valvoja: Moderaattorit
Kyllä ovat komeita
Uusi allas on muuten tullut jo aikaa sitten...Noopi kirjoitti:Kyllä niitä vaan eläinliikkeessä meille myytiin. Vaikka koko oli tiedossa. Ja ei ne siinä koko elämäänsä ole ja hyvin ne siinä viihtyy. Ostamme uuden altaan kai pian.kimsl kirjoitti:Tiikeribarbit ovat liian pienessä... Markku Varjon kirjassa suositus on 128 litraa ja minä en kyllä laittaisi niitä alle metrin mittaiseen akvaarioon!!!Noopi kirjoitti:60l vaan...kimsl kirjoitti:Aiheesta poiketen.. MIkä on altaasi koko?
Kuvia löytyy tuolta allekirjoituksessa olevasta linkistä....
Mahtavat kuvat ja kauniit kalat!Thompson kirjoitti:Ruokakello kilahti ja nämä ovat aina ensimmäisenä paikalla. Vielä pari vuotta sitten tuo pallotulipleko oli paljon tuota pikkuhammasta pienempi, tuon piikkiplekon kokoinen.
Tabletti aiheuttaa kiinnostusta laajemmaltikin, kaikkihan sitä haluaisi?
Tsiisus kyllä repesin tolle kuvalle. Aivan huippukati1969 kirjoitti:Matokalat viihtyvät krokotiilin sisällä ja ovat hauskoja kurkistellessaan hampaiden välistä
Exif Viewer on näppärä lisäosa Firefoxiin. Oikeaan hiirennappiin tulee View Exif- valikko josta näkyy kuvan tiedot turhankin tarkasti, jos niitä ei ole erikseen poistettu. Näiden kuvien Exif sanoo kamerana olleen Canon 40D, Exposure Time 1/250 sec., F-Stop 6.7, ISO400, Flash fired, compulsory flash mode ja vielä Focal lenght 118mm. Minulle nuo tiedot kertovat millä objektiivilla olen kuvan ottanut kun noin pitkiä telejä minulla on vain 70-200L F4. Salama toimi kaukolaukaisimella ja kuvaus etäisyys pari metriä. Toisessa kuvassa on hieman isompi aukko ja pidempi polttoväli.Phoxinus kirjoitti:Onpas Thompsonilla komeita kuvia. Millä kalustolla ne on otettu?
Minkä kokonen tuo nyt on?pasihe kirjoitti:Kiinanimukarppi karanteenissa.