Ei sittenkään pikkulehtikala

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kyttyräkala
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Ei sittenkään pikkulehtikala

Viesti Kirjoittaja kyttyräkala »

Kyllä harmittaa vietävästi kun olen luullut et altaassani porskuttaa pikkulehtikaloja vaan eipä olekkaan ja ostin kuitenkin ne tunnetusta ja hyvä maineisesta Helsinkiläisliikkestä
Aikaa on kuitenkin kulunut sen verran et palauttaa ei voi ja enpä kyl luopuiskaan. Ei noilla minun kaloilla ole sitä selkeää täplää selkäevän kohdalla ja punaiset silmät on kaikilla ja eikös pikkulehtikaloilla ole värittömät silmät? Noh tää on tätä juhannusmarinaa!!
LaughingCat
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Ei sittenkään pikkulehtikala

Viesti Kirjoittaja LaughingCat »

Minulle kävi samalla tavalla, olisinkohan omani hankkinut peräti samasta liikkeestä. Tässä nyt yli vuoden niiden kasvua seuranneena on kai pakko vähitellen myöntää itselleen, ettei niitä pikkulehtikalojen tunnusomaisia piirteitä löydy vaikka miten päin katsoisi... :( Harmittaa, mutta kun myyjä heitä pikkulehtikalan nimellä esitteli, niin eipä tullut mieleen lähteä kyseenalaistamaan puheita, vielä kun hyvämaineisesta liikkeestä tosiaankin on kyse... Oma moka, tietääpähän tästä edespäin tarkistaa varmuuden vuoksi kahteen kertaan ennen kuin lähtee kauppoja tekemään. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”