Millainen minun kannattaisi hankkia ja mistä sellaisen saisin?
Kiitos etukäteen jos joku osaisi auttaa!

Valvoja: Moderaattorit
Tämä pitää täysin kutinsa, mut samalla pitää muistaa, et hintakin on kohdallaanPakke kirjoitti:...mut Evolution Aqualla on laadukkaat tuotteet...l
Muistakaa, että suodatinastioidenkin pitäis periaatteessa olla elintarvikemuovia, mitä roskikset eivät varmaankaan olevmno kirjoitti:...Väännän suodattimet kahdesta 660l roskiksesta...
Mihin tämä perustelu perustuu?? Ei nuo 1000l teollisuussäilöt mitään elintarvikemuovia olleet ja hyvin toimivat. Kokemusta on. Jotkut pitävät niissä kalojaan talvetkin. Noita saa/sai muutamalla kympillä huutonetistä. Tuolaisesta kuution säilöstä saa tehokkaan suodattimen mutta sen piilottaminen tai naamioiminen voi vaatia vähän nikkaroimista.JeepKimmo kirjoitti:Muistakaa, että suodatinastioidenkin pitäis periaatteessa olla elintarvikemuovia, mitä roskikset eivät varmaankaan olevmno kirjoitti:...Väännän suodattimet kahdesta 660l roskiksesta....
Muutaman Koijarin tiedän auttaneen rakenteluissa sekä kaupallisessa toiminnassa, Yv:llä voin tietoja laitella.Apuli kirjoitti:Onko tietoa löytyykö joku taho, jolta voisi ostaa suodatinjärjestelmän asennettuna?
Riippuu tietenkin siitä mitä haluat ja kuinka huolettoman ? Valmiita purkkeja saa markkinoilta (esim tuo EA), mut halvemmalla saa itse tekemällä lähes samat ominaisuudet. VOin mielelläni auttaa, mut ensin tarvitaan raamit, mitä haluat ? Tästä löytyy pieni pätkä, mihin meillä on päästy/ajauduttuApuli kirjoitti:Mikähän mahtaisi olla karkea hinta tuollaiselle suodatinjärjestelmälle ?
NeXus Easy 300 complete with Central Easy System - Gravity Fed System £ 1065.22 + VatApuli kirjoitti:Olisi mukava tietää edes karkeasti mistä kustannuksesta mahtaisi olla kyseIlmeisesti muutamasta tuhannesta eurosta(ko), vai
Allas yms muut rakennelmasi ovat todella siistin näköisiä, vielä kun noi kalatkin lammesta löytäisApuli kirjoitti:Olisi mukava kuulla kommentteja...
Hienolta näyttää tuo suodatin, siivilä ja kaikki !Ploman kirjoitti:Itselläni on melko samankokoisessa lammessa pyörinyt Oasen suodatusjärjestelmä 9 vuotta menestyksekkäästi. Nyt olen uusinut järjestelmän ja olen erittäin tyytyväinen. Suodatin on helppo huoltaa ja puhdistaa. Käy katsomassa: http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 4&t=153443