Entäs kaapisto jonka materiaali jotain huonekalumelaniimi...? Kestävä?
Hirveästi mietittävää...

Valvoja: Moderaattorit
Siis miten ihmeessä kukaan voi enää suositella Joki -akvaarioita? Jalusta on kohtuullinen mutta akvaariot ovat täyttä schaissea.R_R kirjoitti:Niin ja Jacken listaan vielä Joki -akvaario ja aidolla puulla oleva kaapisto, sävyissä löytyy. Huonekalumelamiini ja lastulevyt eivät kestä paljoakaan kosteutta. Tämä ei ole mainos
Jutan altaasta kannattaa soittaa suoraan Porin akvaariokeskukseen Jussille.monniomistaja kirjoitti:Hyvää tietää! Taidan siinä tapauksessa ostaa Kalax tai Juta akvaarion. Hintaero oli vain muutaman kympin.
Ei millään pahalla, mutta voisitko millään lopettaa mollaamasta noita, kas, kun ei anna kovin hyvää kuvaa tuo, kun olet/olit töissä kilpailevassa firmassa. Vie myöskin pohjaa puheiltasi... Kiitos ja anteeksi.Muffe kirjoitti: Siis miten ihmeessä kukaan voi enää suositella Joki -akvaarioita? Jalusta on kohtuullinen mutta akvaariot ovat täyttä schaissea.
Esim minä. Mielestäni siististi tehty ja lasin paksuus riittävä.Muffe kirjoitti: Siis miten ihmeessä kukaan voi enää suositella Joki -akvaarioita? Jalusta on kohtuullinen mutta akvaariot ovat täyttä schaissea.
Hinnat ovat olleet hyvin edulliset, kun olen itse altaan ja pari jalustaa tuolta tilannut. Jussihan noita altaita tekee, joten kun tilaa suoraan Porista jää yksi myyntiporras välistä ja se näkyy hinnassa.monniomistaja kirjoitti:Onko siellä edullisemmat hinnat? Nyt olen ollut yhteydessä Helsinkiin Akvaariokeskukseen.
Akvaarion rakentamisessa ei ratkaisevaa ole pelkästään se miltä se näyttää sen jälkeen, kun koko tekele on peitetty alumiinikoristelistoilla. Lasin paksuus on tietysti merkittävä asia, mutta sekään ei pelkästään riitä.Mikkor kirjoitti:Esim minä. Mielestäni siististi tehty ja lasin paksuus riittävä.Muffe kirjoitti: Siis miten ihmeessä kukaan voi enää suositella Joki -akvaarioita? Jalusta on kohtuullinen mutta akvaariot ovat täyttä schaissea.
Porin akv.keskus ja kalax? = ok? Giantiin en ole perehtynyt oliko kotimainen?Deicide kirjoitti:Pori ja Giant.
En nyt millään voi. Asialla ei ole mitään väliä olenko töissä kilpailevassa firmassa vai en. Jos selaat viestihistoriaani niin löydät huomattavasti pidemmältäkin ajalta parjaustani kyseisen firman pommeista. Alkaen ihan omasta entisestä sekä nykyisestäkin kokemuksestani. Ja ihan näin muuten vaan, Porin Akvaariokeskus tai Kuopion Akvaariovalaisin tuskin valmistaa altaita jätelasista niin kuin eräs toinen firma.bj kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta voisitko millään lopettaa mollaamasta noita, kas, kun ei anna kovin hyvää kuvaa tuo, kun olet/olit töissä kilpailevassa firmassa. Vie myöskin pohjaa puheiltasi... Kiitos ja anteeksi.Muffe kirjoitti: Siis miten ihmeessä kukaan voi enää suositella Joki -akvaarioita? Jalusta on kohtuullinen mutta akvaariot ovat täyttä schaissea.