Väliseinäakvaario

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
MatamiMimmi
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:00, 26.09.2005
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Väliseinäakvaario

Viesti Kirjoittaja MatamiMimmi »

Tänneköhän kuulunee vai minne...? :roll: Ja onkohan otsikko asianmukainen, kokeillaan...

Meillä on remppaprojekti talossa menossa erittäin pientä vauhtia. Miehen kanssa ollaan muutama kerta ideoitu asioita, ja olen saanut puhuttua yhteiseksi ajatukseksi väliseinäakvaarion....

Siis, ideana, että makkarin ja olkkarin seinässä olis pätkä akvaariota, riittävän leveänä, jotta keskelle saisi kasveista rakennettua "näkösuojan", mutta molemmille puolille, siis makkarin ja olkkarin, pystyisi sisustamaan sen akvaarion "etulasin". Ymmärrättekö mitä mä tarkoitan?? :mrgreen: Joskus jossain yleisissä tiloissa sellaisen olen nähnyt, mutten kenenkään kotona.

Onko idea ihan kuoloon tuomittu ennen suurempia suunnitelmia toteutuksessta?
30 litrasta se lähti, n.90 litraisessa pysyi tovin, 180 komeilee nyt, mutta isompaa mieli halajaa...
009
Senior Member
Senior Member
Viestit: 541
Liittynyt: 19:27, 18.08.2009
Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Satakunta

Re: Väliseinäakvaario

Viesti Kirjoittaja 009 »

En kyllä oikein ymmärtänyt, vallankin näin muutaman saunakaljan jälkeen..
Joskos saisi rautalangasta väännettyä..
snore
Junior Member
Junior Member
Viestit: 66
Liittynyt: 16:11, 23.04.2008

Re: Väliseinäakvaario

Viesti Kirjoittaja snore »

Siis akvaario upotettuna seinään? (http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=7&t=108318) vai meinaatko tilanjakajana..?
MatamiMimmi
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 22:00, 26.09.2005
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Väliseinäakvaario

Viesti Kirjoittaja MatamiMimmi »

juurikin tällaista ratkaisua. Enpäs taas onnistunut löytämään itse... :roll:

Kiitos kun linkitit tyhmälle :mrgreen:
30 litrasta se lähti, n.90 litraisessa pysyi tovin, 180 komeilee nyt, mutta isompaa mieli halajaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”