Valvoja: Moderaattorit
Ettei meikäläistä nyt ihan julkisesti parjattaisi syyttä suotta, niin tämmöiseen lahjoitetaan viestiin itse vastasin aikoinaan, tarkemmin sanottuna kello 12:27, 24.03.2009.. Koko YV-viestiketju on edelleen tallessa, eikä siinä missään vaiheessa korjattu että kyseinen kaveri olisi ruskoripsimonni.. Eli tällä hetkellä ajatuksissa on että syytöntä piestään kepein. Kiitokset siitä ja kahvia päälle.Taavetti kirjoitti:Plääh! Lahjoittamastani ruskoripsimonnista on tullut uudessa kodissa tummaripsari.Laji on siis vaihtunut, kun bongasin ex-kalani lahjoitetaan-osiosta etsimässä uutta kotia.
Taavetti kirjoitti:Lahjoitettavana olisi tummaripsimonni. Vain osaavaan kotiin ja riittävän isoon altaaseen. Kyseessä on kiltti ja vilkas kaveri, joka jättää kalat sekä kasvitkin rauhaan. Kokoa on noin 13cm. Nouto Myyrmäestä. Kysele lisää yv:llä.
No mitä sitä enempää odottelemaan,kun perusjutut on valmiina.Alat vaan täyttelemään allasta.. Ainakaan tääll' AW,ssä kukaan ei ihmettele akvaariotouhuja.hyaSINTTI kirjoitti:Voihan vitalis, kun kaksi minääni taistelevat toisiaan vastaan; akvaariominä haluaa täräyttää käyntiin kolmannen pikkualtaan (johon kaikki kalskeet, tekniikka + kasvit ja hiekat olis jo olemassa, allaskin saunan lattialla tyhjillään) ja normiminä tietää, ettei sille oikein ole tilaa eikä aikaakaan rahasta puhumattakaan! Lisäksi saan kohta M1:sen lähiympäristön ihmetellessä koko akvaariotouhua ylipäätään... Mutta kun lapset tahtois sukarapuja ja minä joitain ihania pikkusinttejä, vaiks hohtomilliksiä!
Mikä tuossa on onkelma? Tekniikat ja vedet sinne lauteelle vaan. Eikä tartte turhaan hikoilla vesivahingon varalta.hyaSINTTI kirjoitti:Voihan vitalis, kun kaksi minääni taistelevat toisiaan vastaan; akvaariominä haluaa täräyttää käyntiin kolmannen pikkualtaan (johon kaikki kalskeet, tekniikka + kasvit ja hiekat olis jo olemassa, allaskin saunan lattialla tyhjillään) ja normiminä tietää, ettei sille oikein ole tilaa eikä aikaakaan rahasta puhumattakaan! Lisäksi saan kohta M1:sen lähiympäristön ihmetellessä koko akvaariotouhua ylipäätään... Mutta kun lapset tahtois sukarapuja ja minä joitain ihania pikkusinttejä, vaiks hohtomilliksiä!
ocellaris kirjoitti:No mitä sitä enempää odottelemaan,kun perusjutut on valmiina.Alat vaan täyttelemään allasta.. Ainakaan tääll' AW,ssä kukaan ei ihmettele akvaariotouhuja.
Aqualung kirjoitti:Mikä tuossa on onkelma? Tekniikat ja vedet sinne lauteelle vaan. Eikä tartte turhaan hikoilla vesivahingon varalta.
Nimenomaan,vaihteleva ruokinta pitää elukat kunnossanastamuumio kirjoitti:Jaahans tulin just kotio, tytön huoneen ovi oli jäänyt huonosti kiinni = kaksi koiraamme olivat ällyyttäneet JBL grana purkin (puolillaan, korkki kiinni).
Löysin purkin ja muutaman murun olohuoneen sohvalta, kansi vielä kateissa. Tää on kai sitä monipuolista lemmikkien ruokintaa nyt sitte
Näytti siltä että vanhempi sessumme Minni (naaman väristä ja suun tuoksusta) oli enemmän tykästynyt tuohon 10% Krill maustettuun granulaattiinocellaris kirjoitti:Nimenomaan,vaihteleva ruokinta pitää elukat kunnossanastamuumio kirjoitti:Jaahans tulin just kotio, tytön huoneen ovi oli jäänyt huonosti kiinni = kaksi koiraamme olivat ällyyttäneet JBL grana purkin (puolillaan, korkki kiinni).
Löysin purkin ja muutaman murun olohuoneen sohvalta, kansi vielä kateissa. Tää on kai sitä monipuolista lemmikkien ruokintaa nyt sitte
Miksi sulla pitää se saada kiinni?villimilli kirjoitti:Voi vittatus!!!! Akvaariosta löyty noin 1cm pituinen kerritetra! Mä räjähdänMiks se ukko läks just lenkille ku pitäis jollekkin päästä kertomaan?! Tilapäivitys facebookkiin ja tänne ilosanomaa. Seuralassa siis ainakin yks penikka säilynyt, jospa säilyis pidempäänkin, kun en minä sitä tuolta kiinni saa. *TutinaaJaTärinää!*
Jotta se pelastuisi varmemmin, mutta nyt olen rauhoittanut itseäni (vaikka meinasin kaataa akvaarion kun huomasin isomman tetran ajavan pikkusinttiä takaa) ja annan mokoman koettaa onneaan. Kun se on tuolla tähänkin asti säilynyt niin antaa pioneerata rauhassa. Mun eka tetran penikka, oih.thank kirjoitti:Miksi sulla pitää se saada kiinni?
Olihan tuo mun pandamonnisen poikanen siellä hengissä varmaan useamman kuukauden koska oli niin iso.villimilli kirjoitti:Itsekin ajattelin että pitäiskö käyttää ulkosuodin auki, jos sinne olisikin mennyt lisää sinttejä. Mut ei ne varmaan enää hengissä olis..