Mistä edulliset polttimot/loisteputket?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mymmeli81
Senior Member
Senior Member

Mistä edulliset polttimot/loisteputket?

Viesti Kirjoittaja Mymmeli81 »

Mistä te Arcadia (4series) slimline pedantin omistajat hankitte polttimot valaisimiinne?
Olen metsästänyt niitä sähkötarvikeliikkeistä yms. muttei ole löytynyt. Eräässä pääkaupunkiseudun akvaariopuodissa polttimoita oli hyllyssä hintaan ~80€/kpl. 8O
Tarvitsen piakkoin 6*150W polttimot (10 000K->) sekä 4*65W loisteputket. Raha ei ranteita pakota, joten löytyisikö jostain hieman edukkaampia yksilöitä?
Valaisimet ovat n. 4vuotta vanhoja eli ei ihan uusinta uutta. En tiedä onko polttimoissa eroa, joten edellinen vain lisämainintana. Minä kun en noista valaisimista mitään tajua.

Suurkiitokset vastanneille jo etukäteen.
Koss
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Re: Mistä edulliset polttimot/loisteputket?

Viesti Kirjoittaja Koss »

Tuolta löytyy suht edullisesti polttimoita -> http://www.akvaarioon.fi/epages/TP.sf/f ... lttimot%22
mattib
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Re: Mistä edulliset polttimot/loisteputket?

Viesti Kirjoittaja mattib »

Oletko kysäissyt paikallisista sähköliikkeistä? Esim SLO ja muilla vastaavilla koti ja teollisuus-sähkö tarvikkeiden edustajilla on kohtuullisia hintoja. Itse joitain putkia tilannut sähkö-ollikalta kouvolassa ja kymen sähkötarvike sanoi olevansa suoraan hyllystä T5 ja T8 putkia ja halvimmat monimetallit runkoineen maksoivat pari viikkoa sitten noin 80€ kpl. Olen alkanut itse kannattaa kyseisiä paikkoja koska heillä on myös tilaten nopea palvelu ja alhaisemmat hinnat akvaario kauppoihin verrattuna joissa tuntuu ainakin katteet olevan kohdillaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”