Jos sillä kalsiumhydroksiditahnalla kuorruttaa sen aiptasian, niin ei se pysty mitään hätälisimisiä tekemään, mutta laimeammilla keinoilla on varmasti mahdollista ne "Apua, mä kuolen, nyt päästetään vauvat veteen!" -reaktiot.
Itse yritin yhtä aiptasiaa tappaa vaikka kuinka kauan injektoimalla sitä sitruunamehuilla ja kalsiumhydroksidiliemillä, mutta ei se niistä kuollut kun en osunut kunnolla ja sillä oli niin kätevän syvä luola jonne vetäytyä, viimein tepsi kalsiumhydroksiditahnakuorrutus, eli se tahna semmoista että justiinsa saa muoviruiskusta (ilman neulaa) pruutattua ulos, tiivis kontakti aiptasian nenään ja pruutataan sen kokoinen pallura siihen päälle, että se pissipää on siellä sisällä kuin kenkä betonisangossa (vedenkierto pois siksi aikaa kun ton tekee, ettei se mönjä leviä sitten ympäri allasta). Jos jatkossa tulee tarvetta, niin neulakeinoja en aio kokeilla ellei kyseessä ole sitten jokin monsterikokoinen aiptasia, sillä se on oikeasti ihan älyttömän hankalaa hommaa, tuo ruisku + kalsiumhydroksiditahna oli taas tosi helppo meikätytölle.
Nuo muutama aiptasia, jotka itse olen tappanut, ovat olleet kaikki sellaisissa kohdissa joissa ei ole tarvinnut muita otuksia varoa, joten olen ollut vallan onnekas aiptasiarintamalla, narmin tilanne on aika mälsä jos kerran se aiptasia on keskellä sitä Clavulariaa.