![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itse en pitele kiekkoja, joten en näistä "sydämenasioista" valitettavasti tiedä, mutta eikös sitä tietoa voisi kenties jakaa jos on ostopaikka tiedossa? Vähän jelppais kamuja... Vaikka YV:llä jos ei muuten... Anteeksi että sekaannuin
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Kilppis olet aivan oikeassa, että salatietojahan nämä eivät ole, joten yv:t on jo ennen viestiäsi kulkeneetkin pariin suuntaan.Kilppis kirjoitti:Mulla on helmimonnisen poikasia kasvamassa, myyntikokoisia n. parin viikon päästä isoimmat![]()
Itse en pitele kiekkoja, joten en näistä "sydämenasioista" valitettavasti tiedä, mutta eikös sitä tietoa voisi kenties jakaa jos on ostopaikka tiedossa? Vähän jelppais kamuja... Vaikka YV:llä jos ei muuten... Anteeksi että sekaannuin
Kyllä tieto on kulkenut YV:nä, en vielä lähde sydäntä hakemaan ihan naapurikyliltäKilppis kirjoitti:Mulla on helmimonnisen poikasia kasvamassa, myyntikokoisia n. parin viikon päästä isoimmat![]()
laitoin YV:täKilppis kirjoitti:Helmimonniset kasvavat hyvää vauhtia Tirilässä![]()
Olepa hyvä vainjoka kirjoitti:Kilppikselle kiitos, helmet löytyikin
- j o n i -
Meilä myös 240 l ylikansoitettu Mbuna-malawiallas (estereitä, hongeja ja lombardoi), 240l Tanganjika ja 576 l Kiekkoallas, siiten vielä pieni 152 l Etelä-Amerikan kalojen seura-akavaario.miii- kirjoitti:Minkäslaisia harrastajia täältä lähialueelta muuten löytyy? Esim. onko yhtään malawiharrastajaa?
Itselläni on 750 litrainen akvaario, jossa asustaa oskareita 2 kpl, isopurjepleko, keisaritetroja ja vähän kaikenlaista kalaa. Sitten ovat nuo 240 l malawi, 140 l jotain tulossa ja 40 l jotain tavallista ilmeisesti tulossa myös.
Minulla on 350 l malawi (hietikkolajeja), 250 l tanganjika sekä 136 l + 63 l seuralaa. Vuoksenniskalta löytyymiii- kirjoitti:Minkäslaisia harrastajia täältä lähialueelta muuten löytyy? Esim. onko yhtään malawiharrastajaa?
Itselläni on 750 litrainen akvaario, jossa asustaa oskareita 2 kpl, isopurjepleko, keisaritetroja ja vähän kaikenlaista kalaa. Sitten ovat nuo 240 l malawi, 140 l jotain tulossa ja 40 l jotain tavallista ilmeisesti tulossa myös.
Oi kiva, Imatraltakin malawilan omistajia löytyyninuska kirjoitti:Minulla on 350 l malawi (hietikkolajeja), 250 l tanganjika sekä 136 l + 63 l seuralaa. Vuoksenniskalta löytyymiii- kirjoitti:Minkäslaisia harrastajia täältä lähialueelta muuten löytyy? Esim. onko yhtään malawiharrastajaa?
TervetuloaBanaanipuu kirjoitti:Hei kaikille!
Täällä kanssa yksi akvaristi Lappeenrannasta.