Kas jännää.bj kirjoitti:Ei ole kauaa aikaa, kun kyselin tarjousta IFI:stä, ei puhunut myyjä edes mukavia, vaan sanoi vain että akvaarioita ei korvata... silti vakuutus olis ollut kalliimpi kuin nykyiseni Tapiolasta, josta ainakin sanallisesti on luvattu. En vaihtanut. Pitäisi vissiin laittaa itekin altaat noihin ehtoihin papereille tai ehkäpä kyselen kanssa uutta sopimusta tuolta Aktiasta.
Mulle setä porisi vallan mukavia. Kyselinkin aika vaikeita, eikä sitten osannut vastata.
Päätti ottaa asioista selvää ja soitti minulle kotvan päästä takaisin.
Teki minulle räätälöidyn tarjouksen, mikä ne kalat korvaa akvan rikkoutuessa. Hinta on tietenkin hieman eri kuin listakotivakuutus.
Turva se vasta jännä tapaus olikin.
Minä sinne soitin, kun nykyinen vakuutus on siellä. Sanoa paukauttivat, että juu ei korvata, jos akva särkyy ja vedet läsähtää lattialle. Vesivahinkoa ei korvaa sitten mikään.
Hieman tämä jäi kaihertamaan mieltäni kun vakuutusta ottaessani olin nimenomaan tarkistanut, että vakuutus korvaisi "akvavahingot".
Päätin soittaa Turvaan uudestaan.
Tällä kertaa minulle sanottiin, että näissä meillä taisi olla litrarajoitus!
Juu, litrarajoitus oli. 200-litraisten ja sitä suurempien akvojen hajoamisista aiheutuneita vahinkoja ei Turva korvaa.
Alkaa vaikuttaa siltä, että luurin toisessa päässä olevan sanaan ei pahemmin ole luottaminen kun saman puljun sisällä yhdelle kysyjälle sanotaan yhtä ja toiselle toista.