Havittelemasi kalalaji?
Valvoja: Moderaattorit
Re: Havittelemasi kalalaji?
Kultasuu.
Saatavuus on heikko ja jos niitä jossain on, joku muu mättää.
Viittäkymppiä en pysty maksamaan kahdesta. Rahtikulut olisin saanut puolitettua kaverin kanssa mutta sitten lafkasta loppuivat kaverin kalat ja nyt kultasuut. Olisi pitänyt ostaa silloin kun niitä oli ja vain maksaa kiltisti.
Saatavuus on heikko ja jos niitä jossain on, joku muu mättää.
Viittäkymppiä en pysty maksamaan kahdesta. Rahtikulut olisin saanut puolitettua kaverin kanssa mutta sitten lafkasta loppuivat kaverin kalat ja nyt kultasuut. Olisi pitänyt ostaa silloin kun niitä oli ja vain maksaa kiltisti.
Rausku
muttei passaa näihin akvaarioihin lainkaan, joskus myöhemmin sitten..
muttei passaa näihin akvaarioihin lainkaan, joskus myöhemmin sitten..
Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0 ♥
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: OAS, TAS
- Sukupuoli: Mies
Tällä hetkellä havittelen harjarapuja ja leväsukarapuja. Olisihan noita muitakin harvinaisempiä sukarapuja mukava saada.
Kaloista haaveilen, sitten kun on isompia altaita:plekoja, erityisesti seepraplekoja, paljon erilaisia monnisia, kääpiöahvenia ja tonkijoita sekä sinineontetroja.
Kaloista haaveilen, sitten kun on isompia altaita:plekoja, erityisesti seepraplekoja, paljon erilaisia monnisia, kääpiöahvenia ja tonkijoita sekä sinineontetroja.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Tulisuppusuu.
- On ilmeisesti hyvin vaikea saada. Toisaalta olen tullut järkiini näiden kanssa sen verran, että odottelen nyt jos jossain sattuisi olemaan myytävänä poikasia (ainakin jenkkiläisellä huutokauppasivustolla oli näitä), sillä ko. laji on luonnossakin ilmeisesti harvinaisempi enkä siksi ehkä tahtoisi luonnosta tulleita. Haave siirtynee eteenpäin ja hankin sitten jotain muuta suppusuulajia tai kynäkaloja.
- Kyllä mie sen 30 euroa kappaleelta maksaisin mielelläni, mitä olen kuullut Ruotsissa olevan pyynti näille.
- On ilmeisesti hyvin vaikea saada. Toisaalta olen tullut järkiini näiden kanssa sen verran, että odottelen nyt jos jossain sattuisi olemaan myytävänä poikasia (ainakin jenkkiläisellä huutokauppasivustolla oli näitä), sillä ko. laji on luonnossakin ilmeisesti harvinaisempi enkä siksi ehkä tahtoisi luonnosta tulleita. Haave siirtynee eteenpäin ja hankin sitten jotain muuta suppusuulajia tai kynäkaloja.
- Kyllä mie sen 30 euroa kappaleelta maksaisin mielelläni, mitä olen kuullut Ruotsissa olevan pyynti näille.
-
- Member
- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho
Minkä kalan haluaisit akvaarioosi?
Itse haluaisin eniten levänuoliaisen, mutta akvaarion 200l ei oikein riitä veitikkaan.
Yhdistetty kaksi ketjua. - Lisa -
Yhdistetty kaksi ketjua. - Lisa -
-
- Advanced Member
- Viesti:
Re: Minkä kalan haluaisit akvaarioosi?
Mä haluaisin joko Mochokiella paynei:ta, Chiloglanis-suvun kalasia taikka niitä (mitä ihmettä ne taas olikaan) Junttiksen altaasta...
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
-
- Elite Member
Mä haluisin rauskuja, mutta mun kämppään ei mitenkään mahdu sellaista allasta minkä ne tartteis 

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Merihevosen 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Kalvoviiksimonneja oli ne selällään uivat ja toiset häseltäjät oli lippuokamonneja ja Doras punctatuksia. Mulle kanssa lisää näitä.nepis76 kirjoitti:Mä haluaisin joko Mochokiella paynei:ta, Chiloglanis-suvun kalasia taikka niitä (mitä ihmettä ne taas olikaan) Junttiksen altaasta...
Jos jotain lajia mitä ei ole ollut niin Neosilurus ater tai joku muu Plotosidae heimon edustaja.
-
- Member
Merihevoset ja rauskut olis kyl siistei 

-
- Advanced Member
- Viesti:
Just noita lippuokamonneja tarkoitin! Ne oli tosi ihqui, ku olivatten ihan näkösälläkin hoseltamassa. Kiitti Junttis!Junttis kirjoitti:Kalvoviiksimonneja oli ne selällään uivat ja toiset häseltäjät oli lippuokamonneja ja Doras punctatuksia. Mulle kanssa lisää näitä.nepis76 kirjoitti:Mä haluaisin joko Mochokiella paynei:ta, Chiloglanis-suvun kalasia taikka niitä (mitä ihmettä ne taas olikaan) Junttiksen altaasta...
Jos jotain lajia mitä ei ole ollut niin Neosilurus ater tai joku muu Plotosidae heimon edustaja.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAS
Ei nykyiseen altaaseen, mutta toivottavasti tulevaan.. Kiekkoja. 

325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
-
- Starting Member
pusukaloja mutta ei oikeen taida 250l sopia 

-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Mä haluisin eka tonnisen akvaarion ja sinne sitten punasilmäplekon ja tulipuikkokalan. Jos teitäis, että tuo 450 litraa vaihtuu isommaks, eikä pienemmäks / merivedeksi tässä vuosien saatossa, voisin harkita noiden ottamista, mutta tosiaan en viitsi, kun en opiskelemaan tonnista ota. 
Eli näillä mennään. Timanttipuikkokalakin olisi kiva, mutta taitaa tulla ylös akvasta.

Eli näillä mennään. Timanttipuikkokalakin olisi kiva, mutta taitaa tulla ylös akvasta.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
-
- Advanced Member
Vaikka itselläni ei koskaan ole ollut rauskuja, niin ne sytyttivät kuitenkin kiinnostuksen akvaarioihin. Rauskut siis toistaiseksi on pitänyt unohtaa, mutta isot plekot olivat sitten se, mikä tuli rauskujen korvikkeeksi, ja mistä löytyi se innostus.
Olisihan se joskus hienoa saada potamotrygon motoro altaaseen, mutta eipä sitä taida voida tuohon tuhatlitraiseenkaan oikein ottaa. Plekot vielä imeskelisivät sen "lierejä".
Olisihan se joskus hienoa saada potamotrygon motoro altaaseen, mutta eipä sitä taida voida tuohon tuhatlitraiseenkaan oikein ottaa. Plekot vielä imeskelisivät sen "lierejä".
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
-
- Advanced Member
Mulla on jo haluamani kala 

-
- Senior Member
Merihevosen minäkin haluaisin, ja lisää sewellioita.
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
320 l NPT-allas
-
- Advanced Member
Niin no niin on meilläkin kyllä. Tummaleväpleko parivaljakko on kotiakvaarion ehdoton vetonaulasrd kirjoitti:Mulla on jo haluamani kala

Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
-
- Junior Member
Minulla on aika yksinkertaiset unelmat, haluan ison altaan missä on pelkästään sewellioita ja hirveästi liuskekiviä!
Ei akvaarioita tällä hetkellä, mutta wabi-kusa projekteja kylläkin.
-
- Junior Member
Me ollaan alkutekijöissä harrastuksen kanssa. Lähinnä ajatus on ISOMPI ISOMPI ISOMPI allas!!!! Pusukala/-t olis kyllä mielenkiintoisia seurattavia...
-
- Member
Minkä kokosen aattelit hankkia kun se oli parempi olla ainaki yli 300 litranen
Kiekkokaloja - se haave olisi tarkoitus lähiaikoina toteuttaakin.
Helmipaholaisplekon - valitettavasti ei varmaan ikinä tule olemaan mahdollisuutta perustaa niin isoa allasta, jossa sellainen mahtuisi asustamaan.
Helmipaholaisplekon - valitettavasti ei varmaan ikinä tule olemaan mahdollisuutta perustaa niin isoa allasta, jossa sellainen mahtuisi asustamaan.
17 x L046+poikue, L124, 2 x L134, 2 x L165, L190, 2 x L191, L200, L201, L260, 5 x L262, Hypostomus sp., 1 tuntematon pleko, 1 tummalevä ja muutama Ancistrus sp.
Monniset: C. adolfoi, C. similis, C. sterbai, C. trilineatus
Niin, ja sinisilmäplekon, jos sellainen joskus jostain löytyisi.
17 x L046+poikue, L124, 2 x L134, 2 x L165, L190, 2 x L191, L200, L201, L260, 5 x L262, Hypostomus sp., 1 tuntematon pleko, 1 tummalevä ja muutama Ancistrus sp.
-
- Member
Eikös ne sinisilmät ole perin kalliita?
-
- Member
kaksi paria pallotuliplekoja tai parvi haibarbeja. ja tarpeeksi iso allas. Jos onnistuis.
------------
128l + 432l + 200l + 300l; mistänäitäakvaarioitaainatulee
Hakusessa: timanttikirjoahvenpariskunta ja linnunratapleko L262. YV tarjouksia, kiitos.
128l + 432l + 200l + 300l; mistänäitäakvaarioitaainatulee
Hakusessa: timanttikirjoahvenpariskunta ja linnunratapleko L262. YV tarjouksia, kiitos.