Hei!
Kenellä on täällä murtovesiakvaario? Olisi mukava keskústella heidän kanssaan.
Omassa maassa olen harrastanut tätä vuosia. Tiedän, että on aika harvoin nähdä murtovesiakvaario.
Mulla on SCATOPHAGUS ARGUS-kaloja (green spotted ja red spotted), TOXOTES JACULATRIX ja MONODACTYLUS ARGENTEUS/SEBAE. Ne ovat nyt aika isoja!
Minä haluaisin tuoda ne takaisin Suomeen. Kuka tietää, miten tehdään lentokoneella? Onko sallittu? Kuka on jo matkustanut kalojen kanssa Euroopassa?
Kertokaa oma kokemuksestanne.
Terv.
Asia murtovedestä
Valvoja: Moderaattorit
Re: Asia murtovedestä
Terppa.
Mulla on pari murtovedellä rullaavaa tankkia.
Tuhatlitrainen muutamilla kuukaloilla, sekä M. sebae että M. argenteus ja Mauriz the mureena, Gymnothorax tile.
Toinen murtovetinen on 520-litrainen liejuryömijääriö, jossa toistaiseksi asuu vain muutama ryömijä.
Isojen kalojen tuottamisesta maahan en osaa sanoa juuri mitään muuta kuin että kuulostaa erittäin kalliilta.
Mistä ne kalat täytyisi tänne lennättää?
Mulla on pari murtovedellä rullaavaa tankkia.
Tuhatlitrainen muutamilla kuukaloilla, sekä M. sebae että M. argenteus ja Mauriz the mureena, Gymnothorax tile.
Toinen murtovetinen on 520-litrainen liejuryömijääriö, jossa toistaiseksi asuu vain muutama ryömijä.
Isojen kalojen tuottamisesta maahan en osaa sanoa juuri mitään muuta kuin että kuulostaa erittäin kalliilta.
Mistä ne kalat täytyisi tänne lennättää?
-Gone fishing-
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Asia murtovedestä
Mites laivalla? Olettaen,että kalaset ovat Euroopassa ja ajelis sit vaikka Saksaan ja sieltä laivaan.