Pistin ruumiin tulitikkuaskiin ja pitää huomenna pitää hautajaiset ja käydä hautaamassa syreenipuskan lähelläolevaan rautapadassa olevaan kukkapenkkiin.

Valvoja: Moderaattorit
Ei se hajoo.verkku_ kirjoitti:Tänään hajettiin 450litanen tankki kultakaloille, toivottavasti kerkeäisi ennen joulua muuttaa kalat. Onhan se hieno ja kaloilla on varmaan makea elellä siinä tuohon 240litraseen verrattuna. Hiukan ahistaa että se räsähtää tai lattia antaa periksi ja on kalat ja vedet pitkin lattiaa.
Ei ne muuten olisi akvan alle tarkoitettuja.Hilleri kirjoitti:Ei se hajoo.verkku_ kirjoitti:Tänään hajettiin 450litanen tankki kultakaloille, toivottavasti kerkeäisi ennen joulua muuttaa kalat. Onhan se hieno ja kaloilla on varmaan makea elellä siinä tuohon 240litraseen verrattuna. Hiukan ahistaa että se räsähtää tai lattia antaa periksi ja on kalat ja vedet pitkin lattiaa.Itse oon nyt puolessavuodessa oppinut luottamaan jalustaan, lattiaan ja akvaan.
Tarkemmin vielä Etelä-Amerikan pohjoisosien-allas.They2 kirjoitti:Weloo625, hieno suunnitelma.Hieman arveluttaa kun kalasto on pelkästään pohjakalastoa. Siis jos kääpiöakaroista oikein muistan. Näköjään Amerikka-allas suunniteilla. Mielenkiintoinen projekti ja pohjapiirrustus.
Maillä vielä 2 koulupäivääviineri kirjoitti:On se vaan mahtavaa ku pääsee lomalle!
Mulla on tuollainen, muttei akvaariokäytössä. Eikä tuollaisella akvaariokäytössä mitään tee.weloo625 kirjoitti:Katselin tänään motonetissä led-työvalaisimia, aika outoa kun led valaisimessa oli 280 kelviniä ja 36W loisteputkessa monta tuhatta..
Ovatko ne led-valot niin himmeitä vai onko ne jotenkin erilaisia?
Eikös kelvin ole valon kirkkauden mitta?
Eli mitä enemmän kelvineitä, sitä enemmän valoa?
Tälläistä valaisinta katselin:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-4185
Noita pitäisi ostaa varmaan aika monta, jotta saisi saman valotehon kuin loisteputkella?