Kyllä. Matto on sangossa ja Classic hurisemassa. Kaikki meni niin kuin pitikin, tosin edelleen mietin, että olenko laittanut kaikki liitokset varmasti hyvin. Nyt on 2 tuntia ollut toiminnassa ja ei ainakaan vielä ole vuotanut mistään. Saa nähdä kuinka hyvin kuitenkaan tulee nukuttua...

Tosin laitoin kyllä suodattimen laatikkoon. Semmoinen dunan pohjalaatikko, joka vetää arviolta 10 litraa. Saa siis valua hieman reilumminkin, ennen kuin tulee lattialle. Kosteushälytin on silti suunnitelmissa. Mä en usko, että nuo ulkosuodattimet tai muukaan akvaariotekniikka ole loppujen lopuksi kovin vaikeaa käyttää, mä en vain luota itseeni ja omiin kykyihini. Tosin aliarvioin muutenkin itseäni jatkuvasti kaikessa. Mutta nyt on suodatin hurisemassa, asentamiseen tarvitsin 1,5 tuntia ja muutaman soiton Akvaariokeskukseen. Pitävät mua siellä ihan avuttomana
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
, mutta onneksi neuvovat aina ystävällisesti ja niillä neuvoilla onnistuin, joten... Matolla ei varmaan tee yhtään mitään. Siis se on varmaan niin pilalla skeidasta, että annan sen kuivahtaa ja heitän menemään. Pumpun pidän tietenkin, sille voi vielä olla tarvetta.
En aio missään tapauksessa alkaa haukkumaan mattoja yleisesti. Varmasti voivat toimia jollain toisella ihan hyvin. Mulla tuo kesti tuolla kalastolla alle 1,5 v. Tosin loppu ajasta sitä on tullut imuroitua. Vaikka tykkäsin siitä, että matto on turvallisesti akvaarion sisällä, niin kyllä siinä silti ärsytti moni asia: resonointi, sen asentamisen hankaluus jo käytössä olevaan akvaarioon ja kyllähän se vei tilaa. Pumpussa ärsytti se, että sen teho tuntui hyytyvän. Rumuudesta en sano mitään. Mä jotenkin aina kuitenkin keskityn katsomaan kaloja, enkä suodattimia.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta myönnän, että on nuo letkut kivempia katsella, vaikka ilman kaikkia välineitä akvaario olisikin parhaimmillaan ulkonäöllisesti.
Voi olla, että tulee harmaita hiuksia myös tuosta Classicista, mutta nyt vaikuttaa ihan hyvältä.
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).