Kasvustoa Satekin nitraattiliuoksessa!
Valvoja: Moderaattorit
Kasvustoa Satekin nitraattiliuoksessa!
Mulla on melkein uusi nitraattiliuospullo, joka on nyt ollut käyttämättä pari-kolme viikkoa. Sillä aikaa pullon sisään on kasvanut tummaa homeen näköistä kasvustoa. Ja kasvusto on karvaisen näköstä, lisäksi pullossa on muutama kirkas limaisen näköinen köntti. Tuo ei varmaan ole normaalia? Voiko tuota vielä käyttää vai pitääkö se heittää vain pois? Vähän harmittaisi heittää hukkaan kun on melkein käyttämätön pullo.

Re: Kasvustoa Satekin nitraattiliuoksessa!
Ei oo normaalia. Pulloon on ilmeisesti päässyt jotain likaa. Itse en tuota käyttäisi.
Mitenhän ihmeessä sinne on likaa päässyt kun olen puhtaalla pipetillä liuosta ottanut ja aina sulkenut samantien korkinKoss kirjoitti:Ei oo normaalia. Pulloon on ilmeisesti päässyt jotain likaa. Itse en tuota käyttäisi.

Millon olet ostanut? Sinne on voinut epäpuhtautta päästä silloin kun aine on pullotettu.
Vie pullo takaisin sinne mistä ostit sen, vaikka kuittiakaan ei enää olisi. Kauppias vaihtaa sen varmasti uuteen jos kuitti on, ja mahdollisesti, jos sitä ei ole.
Kuittia ei enää ole kun en ajatellut semmoista tarvitsevani :/. Mutta vien putelin takaisin kauppaan heti ensi viikolla. Kiitos sekä Koss:lle että AnnaS:lle avusta!