Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Castor
Starting Member
Starting Member
Viestit: 13
Liittynyt: 16:12, 27.11.2010
Sukupuoli: Mies

Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Viesti Kirjoittaja Castor »

Hei,

Tietääkö kukaan kenen heiniä on Juwel akvaarioiden maahantuonti Suomessa? Ajattelin ohittaa vähittäismyyntiportaan.

Google ei tiennytkään kaikkea, eikä paljastanut maahantuojaa.
Mörrikkä
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1508
Liittynyt: 10:33, 19.07.2006
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: JKL
Viesti:

Re: Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Viesti Kirjoittaja Mörrikkä »

Onnea yritykseen mutta veikkaan että ei tule kesää. Y-tunnus saattaisi auttaa, sillä en usko kauppoja tulevan yksityishenkilön kanssa.
Castor
Starting Member
Starting Member
Viestit: 13
Liittynyt: 16:12, 27.11.2010
Sukupuoli: Mies

Re: Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Viesti Kirjoittaja Castor »

Hyvä pointti.... Sehän tässä homman nimi onkin sillä olen osakkaana yrityksessä. Periaatteessa vois ottaa yhteyttä vaikka suoraan Saksaan Juwelin pääkallon paikkaan... :)
catze
Member
Member
Viestit: 437
Liittynyt: 17:26, 30.03.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turun seutu

Re: Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Viesti Kirjoittaja catze »

Suomen maahantuoja on Tampereella ja varmaan Ruotsista Imazo:lta voisi saada..mutta veikkaan, ettei riitä intressit myydä jälleenmyyjien ohi.
Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0
Anza
Member
Member
Viestit: 431
Liittynyt: 18:33, 19.10.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Viesti Kirjoittaja Anza »

Niin, Suomessahan on jo Juwelilla maahantuoja Tampereella, joten ihmettelenpä mikäli tehdas lähtee hänen varpailleen astumaan myymällä kenellekään muulle. Yrittäjänä tietänet myös, että sulla pitää sitten olla iiiiso varasto sille akvaariomäärälle mitä sieltä minimissään suostuvat lähettämään, sekä luonnollisesti riittävästi tuohta takataskussa maksaaksesi koko lystin etukäteen.
harmipurkki
Starting Member
Starting Member
Viestit: 32
Liittynyt: 20:25, 07.03.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Juwel -akvaariot, maahantuonti?

Viesti Kirjoittaja harmipurkki »

Joo, ei o mitään asiaa yksityishenkilöllä, ei ees toiminimellä. Tukkukaupan on pidettävä kii säännöistä! Jos talloo varpaita, menettää asiakkaita.
Ite kävin vuonna kivi ja kausi ko. Tamperelaisessa tukussa, tutun luottokauppiaan suosituksella. Eli jo sillon Sacemin maahantuonti oli vähintään heikkoa, ainakin varaosien kohdalla, ja kyseinen tukku suostui kauppiaan toiveesta ettiin Saksasta mulle varaosan! Ja minä kiitin ja kumarsin! :o 8O :D
Samaan syssyyn sain hienon kiertokäynnin ku ihailin Juweleita ja merialtaita. Ja sain muutamat esitteet ja tuotenäytteitä! Extrapalvelua mulle paikalliselta kauppiaalta, koska ilman häntä en ehkä olis ees yrityksen alueelle päässy.. Heh.
Tätä nykyäkin ko. kauppias on luottotapaus mulle jos en pk-seudulle pääse. Hinnat on huimat, alennusta kuiteski saanu mukavasti (kaupan alallla itekin ollu), välillä pieniä, välillä isoja ku enempi ostaa. Ja kyseisellä avulla ikivanha Saakeli siis pyöri mulla ainaki 16 v, ja kauppiaalla ennen sitä ties... Tuolla Juwelin ketjussa muuten sanoin väärin, ja korjaan sinne. Pönttö kierrätti 500l/h, ei 1000.
Jotta kannattaa varmaan luoda hyvä suhde jälleenmyyjään. Myös takuut hoituu sit ja muut. Säästää pitkän pennin lopulta ku toimii ilman kiemuroita.
Mää mittää tiärä. Kalat ui, koira kulkee ja mää miätin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”