Tulipa säälittävä olo kun vertasi tuohon Junttiksen ja Jipon listaan

Valvoja: Moderaattorit
Upeita kuvia taas! Mitä tällä on tässä kuvassa tossa suun alla, siis onko tuo kivi vai kuuluuko se tuohon kalaan..?Thompson kirjoitti: Hemiodontichthys acipenserinus
Kyseessä on koiras joka kantaa munia huulessaan, eli tuo "kivi" on huulta ja kuuluu kyllä kalaan.Pullahiiri kirjoitti:Upeita kuvia taas! Mitä tällä on tässä kuvassa tossa suun alla, siis onko tuo kivi vai kuuluuko se tuohon kalaan..?Thompson kirjoitti: Hemiodontichthys acipenserinus
http://sv.aqua-web.org/kuvat/aci.jpg
Noita et ihan helpolla löydä. Mulla on noita myös muutama ja kaikki ukkoja. Muutama naaras olis tarve. Ei ole tukkulistoillakaan hetkeen näkynyt.Tia-Teresia kirjoitti:Junttikselle ISO KiitosNyt aiheesta viisastuneena pitänee siis hommata kaverille parvi, vielä kun jostain sitten moisia löytäisi, pitänee alkaa bongailemaan
![]()
Unohdimpa eilen listailla vielä viherimumonnit ja nuoli-imut... no ei kaikkea voi aina kerralla muistaa, vanhuus ei tule yksin
Milläs tosta erottaa onko se aino vai eino? tuo nököttää edelleen samassa paikassa kuin eilenkin, tuos puskan seas lehdellä. tuli altaan mukana ja kun sitä edellises paikas tyhjättiin, niin sanovat ettei tienneet sen olevan edes hengissä enään kun eivät olleet kahteen vuoteen sitä nähneetJunttis kirjoitti:
Noita et ihan helpolla löydä. Mulla on noita myös muutama ja kaikki ukkoja. Muutama naaras olis tarve. Ei ole tukkulistoillakaan hetkeen näkynyt.
En mä tiedä onko tämä riittävän hyvä, mut ei singahtanut ihan heti karkuun kun menin sen kasvia kääntelemään, on vaan niin "syvällä" tuola akvassa ettei mun kameran rimpula oikein tarkenna tuonne syvyyksiin.Junttis kirjoitti:Jos saat paremman kuvan siitä omasta monnistasi niin voidaan yrittää määrittää.
Aikoinaan kun olin duunissa Tikkrilan akvaario ja lemmikissä, niin siellä oli iäkkäitä helminahkamonneja semmonen noin viiden parvi. En tiä mihin päätyivät.Junttis kirjoitti:Kyllä tuo Aino taitaa olla. Nahkamonnit on ylipäätään oikein mukavia ja helppoja monneja. Harmi vaan ettei niitä kaupoissa juuri nää muutamaa Tatiaa lukuunottamatta. Tuolta allekirjoituksesta löytyy pari kämästä kuvaa jokusesta nahkamonnilajista.
Mä ostin noita joskus 10kpl parven sikahalpaan hintaan Viskarilta kun ei kuulemma muille kelvannut. Nyt tekis mieli paria lisää kun on tuo oma parvi huvennut.Veikkonen kirjoitti:Aikoinaan kun olin duunissa Tikkrilan akvaario ja lemmikissä, niin siellä oli iäkkäitä helminahkamonneja semmonen noin viiden parvi. En tiä mihin päätyivät.Junttis kirjoitti:Kyllä tuo Aino taitaa olla. Nahkamonnit on ylipäätään oikein mukavia ja helppoja monneja. Harmi vaan ettei niitä kaupoissa juuri nää muutamaa Tatiaa lukuunottamatta. Tuolta allekirjoituksesta löytyy pari kämästä kuvaa jokusesta nahkamonnilajista.