Profilux 2

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
petekup
Junior Member
Junior Member

Profilux 2

Viesti Kirjoittaja petekup »

Moikka
Löytyisköhän ketään jolla olisi mahdollisuus tulla vähän jeesaamaan ton profiluxsen valojen ajastamisen kanssa.
Laitteen myyjä on ajastanut laitteen loistavasti minun toiveiden mukaan mutta nyt haluaisin muuttaa kahta asiaa,
mutta katseltuani mukana tullutta prosyyria tulin siihen tulokseen että WTF ! tämähän on jotain avaruustekniikkaa ja
on parempi kun en itse rupee säätämään, (käy vielä niin että ei ole mitään valoja).
No anyway, asun Järvenpäässä ja apua kaivataan.

Petri
0505981615
Andreas
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Re: profilux 2

Viesti Kirjoittaja Andreas »

Tuon itse laitteen paneelin kauttahan säätöjen tekeminen on aika työlästä, mutta onko sinulla mahdollista liittää Profia tietokoneeseen? Tuon Profiluxin tietokoneohjelman kautta säätöjen tekeminen ja muuttelu on todella helppoa. Itselläni meni hermot säätää Profia paneelin kautta, niin tilasin tuon Profiluxin USB-laajennus kortin. Laitteessahan on kyllä itsessään sarjaportti, mutta minä en omaani ainakaan saanut toimimaan sarjaportti-USB adapterin kautta, tietokoneen kanssa yksiin.
Jukka
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Mä voin tulla huomenna puolenpäivän aikaan, jos olet kotosalla, etkä ole saanut apuja sitä ennen :) .
Soittelen illalla kun tiedän aikatauluni tarkemmin.
petekup
Junior Member
Junior Member

Tökkäsin Profiluxsen kompuutterin persuuksiin ja johan aukes kokonaan uusi maailma.
Jopa minä ymmärsin :-)
Joka tapauksessa Jukka tulee huomenna tzekkaamaan onko kaikki OK ja asentamaan puhaltimen
säädöt kohilleen (sitä en itse tajunnut, no joo kyllä siellä oli paljon muutakin).

Petri
petekup
Junior Member
Junior Member

Re: Profilux 2

ISO Kiitos Jukalle ja Katjalle avusta profiluxsen kanssa.
Nyt vaan odotellaan auringonlaskua ja tulevaa ukkosta :-)

Petri
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”