Olen käynyt monissa eläinkaupoissa milloin mitäkin etsimässä ja olen huomannut että niissä on tosiaan eroja! Tähän asti en ole ollut täysin tyytyväinen yhteenkään liikkeeseen. Onhan suurin osa paikoista ihan hyviä, mutta silti on usein tullut sellainen olo, että pystyisin itse parempaan.

Minun lemmikkieläinliikkeessäni oikeasti otettaisiin selvää ja tiedettäisiin asioista (eikä vain 'joojoo ja rahat pois' meininkiä), asiakkaat myös saisivat vaikuttaa valmiiksi laajaan valikoimaan, myytävillä eläimillä olisi kunnon tilat ja hyvä hoito, niiden alkuperä ym olisi aina tiedossa, sekä kattavat hoito-ohjeet tulisivat kysymättäkin aina kaupanpäälle.. Minun kaupassani toteutuisi kaikki se mitä olen joskus jossain muussa kaupassa jäänyt toivomaan..

Heh, eihän se yrittäjän arki varmaan oikeasti kauhean ruusuista ole, mutta uskon vakaasti että tämä olisi se juttu jota haluan tehdä loppuelämäni.
Nyt siis kysyn teiltä vinkkiä, että mistä päin Suomea puuttuu vielä kaikenkattava ja oikeasti hyvä eläinkauppa? Sillä olen kyllä valmis muuttamaan lähes mihin vain missä saisin unelmani toimimaan..