njää, en mä keksi mitään

Valvoja: Moderaattorit
On sulla hilleri hieno akva!!!!Hilleri kirjoitti:Sain vihdoin aikaiseksi mopokortin hankkimisen. 3kk sitä vetkuttelin ja jos oisin tiennyt, että tuo 45km/h (no taisin pikkasen enempi tossa kokeilla..) tuntuu nuin mukavalta ilman ruumiillista työtä, olisin menny heti, kun täytin 15.Nonii, enää ei haittaa pitkä postimatka kasvien postitusta ajatellen.
Onneksi oletettavasti katsoit tuon vanhan videon. Nyt akvaario ei ole ihan noin hieno, sillä itse pidin tuosta systeemistä enemmän, kuin nykyisestä, mutta ehkä joskus saatte katsella uutta sisustusta.urpojaturbo kirjoitti:On sulla hilleri hieno akva!!!!Hilleri kirjoitti:Sain vihdoin aikaiseksi mopokortin hankkimisen. 3kk sitä vetkuttelin ja jos oisin tiennyt, että tuo 45km/h (no taisin pikkasen enempi tossa kokeilla..) tuntuu nuin mukavalta ilman ruumiillista työtä, olisin menny heti, kun täytin 15.Nonii, enää ei haittaa pitkä postimatka kasvien postitusta ajatellen.
Voi kun kehtais omastakin pienen kuvasen joskus tänne laittaa, mutta... noh....
Ja onnea mopokortin hankkimisen johdosta! Just kesäksi! kivaa!!!
Minä ole iloinen tänään ihan kaikesta! Kaloista, akvaarioista, keväästä, vapaapäivästä!!! Ja Siitä kun sain pelastettua platymamman pumpun takaa.. luulin, että on kuollut, kun liiskana siellä oli, mutta tuolla se iloisena ui ja tuli syömään... oli aamulla siellä, eli voipi olla, et joutunut kauankin virumaan raukka!!!![]()
![]()