Tervehdys!
Tuli ostettua otsikon mukainen sisäsuodatin ja mukana tuli jos minkälaista härpäkettä, mutta ilmeisesti jotain puuttuu pakkauksesta tai meikäläisen ymmärryksestä, koska suuttimet eivät tunnu sopivan suodattimeen. Eli osat 7428200 ja 7438018 (Eheimin kaavakuvan mukaan), joiden kuvittelin toimivan suuttimina tuntuvat olevan liian pieniä aukkoon. Pikaisen mittauksen jälkeen vaikuttaa siltä, että em. osat ovat kokoa 12mm, kun taas aukko näyttäisi olevan 16mm.
Mukana ei tullut myöskään imukuppeja muuhun kuin diffuusorin kiinnitykseen, mutta se taitaa olla tarkoituskin.
Eli onko mukana oikeat osat vai pitääkö väliin hankkia jotain lisätarpeita? Kiitos vastauksista.
Eheim 2252 kokoonpano
Valvoja: Moderaattorit
Re: Eheim 2252 kokoonpano
Ei tuohon tarvitse mitään hankkia erikseen. Sinulla mahtaa olla vääränkokoiset nippelit siinä paketissa.
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: JAS
Sulla on sitten samanlainen, väärin pakattu suodatin, kuin joka itselleni tuli pari viikkoo sitten. Siihen kuuluisi mukaan ne akvaarion laitaan tulevat kiinnikkeet, mutta ei ainaskaan mun paketissa ollut kuin osa niistä tavaroista.
Samoin oli väärää kokoa ne suuttimet.
Tänään just pakkasin ko. suodattimen takas zooplussalle menemään. (Olin siis jo aiemmin sinne asiakaspalveluun yhteydessä ja sovimme palautuksesta).
Ota siis yhteyttä myyjään niin asia selkenee.
Itse jännityksellä odotan minkälaisen paketin nyt saan, pitäis olla jo tällä viikolla tulossa.
Samoin oli väärää kokoa ne suuttimet.
Tänään just pakkasin ko. suodattimen takas zooplussalle menemään. (Olin siis jo aiemmin sinne asiakaspalveluun yhteydessä ja sovimme palautuksesta).
Ota siis yhteyttä myyjään niin asia selkenee.
Itse jännityksellä odotan minkälaisen paketin nyt saan, pitäis olla jo tällä viikolla tulossa.
Aaltoliikettä akvaarioissa...
Kiitos tiedoista. Pannaan reklamointia eteenpäin.