Eheim 2252 kokoonpano

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lusmu
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Eheim 2252 kokoonpano

Viesti Kirjoittaja Lusmu »

Tervehdys!

Tuli ostettua otsikon mukainen sisäsuodatin ja mukana tuli jos minkälaista härpäkettä, mutta ilmeisesti jotain puuttuu pakkauksesta tai meikäläisen ymmärryksestä, koska suuttimet eivät tunnu sopivan suodattimeen. Eli osat 7428200 ja 7438018 (Eheimin kaavakuvan mukaan), joiden kuvittelin toimivan suuttimina tuntuvat olevan liian pieniä aukkoon. Pikaisen mittauksen jälkeen vaikuttaa siltä, että em. osat ovat kokoa 12mm, kun taas aukko näyttäisi olevan 16mm.

Mukana ei tullut myöskään imukuppeja muuhun kuin diffuusorin kiinnitykseen, mutta se taitaa olla tarkoituskin.

Eli onko mukana oikeat osat vai pitääkö väliin hankkia jotain lisätarpeita? Kiitos vastauksista.
kirahvi1
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Re: Eheim 2252 kokoonpano

Viesti Kirjoittaja kirahvi1 »

Ei tuohon tarvitse mitään hankkia erikseen. Sinulla mahtaa olla vääränkokoiset nippelit siinä paketissa.
kiila71
Starting Member
Starting Member
Akvaarioseurat: JAS

Viesti Kirjoittaja kiila71 »

Sulla on sitten samanlainen, väärin pakattu suodatin, kuin joka itselleni tuli pari viikkoo sitten. Siihen kuuluisi mukaan ne akvaarion laitaan tulevat kiinnikkeet, mutta ei ainaskaan mun paketissa ollut kuin osa niistä tavaroista.
Samoin oli väärää kokoa ne suuttimet.
Tänään just pakkasin ko. suodattimen takas zooplussalle menemään. (Olin siis jo aiemmin sinne asiakaspalveluun yhteydessä ja sovimme palautuksesta).
Ota siis yhteyttä myyjään niin asia selkenee.
Itse jännityksellä odotan minkälaisen paketin nyt saan, pitäis olla jo tällä viikolla tulossa.
Aaltoliikettä akvaarioissa...
Lusmu
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Lusmu »

Kiitos tiedoista. Pannaan reklamointia eteenpäin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”