Elävää Kuopiosta?

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jellu88
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Elävää Kuopiosta?

Viesti Kirjoittaja jellu88 »

Muistelin että täällä oli joskus keskustelu Kuopion eläinliikkeestä missä myytäisiin myös merielävää.
Vieläkö tälläinen paikka Kuopiosta löytyy vai joko on lopettanut toiminnan tältä osin?
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS

Re: Elävää Kuopiosta?

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Kuopion akvaariossa, siinä Asemakadulla on muistaakseni yksi merivetinen allas(pienehkö), en sitten paremmin tiedä myyvätkö ne sieltä mitään.
Hansu84
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Hansu84 »

jellu88 kirjoitti:Muistelin että täällä oli joskus keskustelu Kuopion eläinliikkeestä missä myytäisiin myös merielävää.
Vieläkö tälläinen paikka Kuopiosta löytyy vai joko on lopettanut toiminnan tältä osin?
Aseman akvaarioliikkeessä on pieni ja harvoin vaihtuva valikoima, mutta esim. kauppakeskus minnan lemmikkiasema tilaa kyllä akvaariolinnasta haluamiasi kaloja ja koralleja vaivattomasti kolmen viikon välein. Ne vaan pitää sit heti tultua käydä hakemassa koska heillä ei ole merialtaita missä niitä säilyttää.
catfish freak
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Akvaario harrastajien nettiseura (facebook), CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja catfish freak »

Itse suosin Kuopion akvaario liikettä tässä asiassa, mutta myös lemmikkiasemalta saa tilattua elävää. Itse olen kaikki omat elävät ostanut Kuopionakvaario liikkeestä.

Kts. Allekirjoitus-info, kiitos. - Lisa -
Chef Omituinen otus tarjoilee tänään muikkusoppaa: Alkuruuaksi 60l ja 40l merivetistelyt pääruuaksi 500l monniallas höystettynä kirjoahvenilla, jälkiruuaksi 110l paludaario ja 60l makiavetinen kutupönttö.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”