Muistelin että täällä oli joskus keskustelu Kuopion eläinliikkeestä missä myytäisiin myös merielävää.
Vieläkö tälläinen paikka Kuopiosta löytyy vai joko on lopettanut toiminnan tältä osin?
Elävää Kuopiosta?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Re: Elävää Kuopiosta?
Kuopion akvaariossa, siinä Asemakadulla on muistaakseni yksi merivetinen allas(pienehkö), en sitten paremmin tiedä myyvätkö ne sieltä mitään.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Aseman akvaarioliikkeessä on pieni ja harvoin vaihtuva valikoima, mutta esim. kauppakeskus minnan lemmikkiasema tilaa kyllä akvaariolinnasta haluamiasi kaloja ja koralleja vaivattomasti kolmen viikon välein. Ne vaan pitää sit heti tultua käydä hakemassa koska heillä ei ole merialtaita missä niitä säilyttää.jellu88 kirjoitti:Muistelin että täällä oli joskus keskustelu Kuopion eläinliikkeestä missä myytäisiin myös merielävää.
Vieläkö tälläinen paikka Kuopiosta löytyy vai joko on lopettanut toiminnan tältä osin?
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Akvaario harrastajien nettiseura (facebook), CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Itse suosin Kuopion akvaario liikettä tässä asiassa, mutta myös lemmikkiasemalta saa tilattua elävää. Itse olen kaikki omat elävät ostanut Kuopionakvaario liikkeestä.
Kts. Allekirjoitus-info, kiitos. - Lisa -
Kts. Allekirjoitus-info, kiitos. - Lisa -
Chef Omituinen otus tarjoilee tänään muikkusoppaa: Alkuruuaksi 60l ja 40l merivetistelyt pääruuaksi 500l monniallas höystettynä kirjoahvenilla, jälkiruuaksi 110l paludaario ja 60l makiavetinen kutupönttö.