Partis ja pesäongelma
Valvoja: Moderaattorit
Partis ja pesäongelma
Mnun partamonni asuu tällä hetkellä yhden kannon sisällä,viettäen siellä koko valoisan ajan.Minulla tulee ensi viikolla iso suojuurakko ja tuo monnin kanto ei enää altaaseen mahdu.Uudessa kannossa ei ole mitään koloa mihin monni pääsisi.Riittääkö partamonnille esim.kookospähkinän kuori pesäksi vai mitä muuta voisin monnille kehitellä.Ajattelin että voisin tietenkin yrittää lahjoittaa jollekin kantoa monnineen.
160l akvan asukkaina kupari-ja täplämonnisia,piikkisilmiä,turkoosi taisto-uros, sinineontetraparvi,punapäätetroja ja hunajarihmapariskunta+tulisukarapusia.
-
verkku_
- Junior Member

- Viestit: 73
- Liittynyt: 19:58, 07.02.2010
- Akvaarioseurat: OAS
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Oulu
Re: Partis ja pesäongelma
Eiköhän se partamonni lödyä mieleisensä kolon mihin asettua, siihen ei voi paljon vaikuttaa
. Sulla isoin ongelma on se miten saat partamonnin pois sen lempparipesästä.
450l kultakalalandia, 240l platy, omppu ja sukarapu seurakunta, 4 kissaa