Ja kaloja
Kertokaas, onko tämä Red shoulder? Sellaisena sen olen ostanut, mutta olen epäileväinen.
Valvoja: Moderaattorit
Millainen valaistus sulla tossa on?Hilleri kirjoitti:Viimeviestistä on varmaan aikaa, eikä nytkään ole akva edustuskunnossa, mutta piti siitä silti kuva ottaa. Läämön ja kalvon vuoksi vähän liikaa suodattimia. Ja juu, vedenvaihdostakin on tovi.
Mauiwee kirjoitti:Millainen valaistus sulla tossa on?Hilleri kirjoitti:Viimeviestistä on varmaan aikaa, eikä nytkään ole akva edustuskunnossa, mutta piti siitä silti kuva ottaa. Läämön ja kalvon vuoksi vähän liikaa suodattimia. Ja juu, vedenvaihdostakin on tovi.
Siitähän tuli tosi kaunis!!! Ei ihan heti uskois samaksi altaaksi, kuin se edellinen kuva...
Toi on 30x30x30 eli 27l. Vähän mietitytti aluksi pistää GG noin pieneen, mutta kun sen näki altaassa katosi epäilyt, hyvin tuolla tilaa on ja saa olosuhteet just eikä melkein Taistelukalalle sopivaksiPullahiiri kirjoitti:Minkä kokoinen toi GG:n kuutio on? Etin itse kans taistolle yksiötä. Dennerlen 30-litrainen kiinnostaisi eniten.
Kaloina näyttäisi olevan pusukaloja ja sinirihmakaloja. Ei paha kyllä.Sisso kirjoitti:Jotenkin Maisun akva pysäytii katsomaan, rehevä ja kasvit asettuneet kauniisti vaikka, tai ehkä juuri siksi, akva oli yksinertaisesti sisustettu, Mitä nuo isot kalat ovat?
Jep, 5 kpl tummia pusukaloja ja 10 kpl villejä sinirihmoja. Tuo allas ei oikein esiinny edukseen kuvissa vaan näyttää juurikin jotenkin simppelimmältä kuin onkaan. Lisäksi sen edessä on pöytä joka on aina niin täynnä ties mitä että harvoin tulee kuvattuakaan koko altaan otoksia. Sitten minulla yksiössä asuessa heijastavat nuo kahdeksan akvaariota toisiinsa niin pahasti että kuvaaminen on aina järjesteltävä ihan erikseen. Yksi suhteellisen sympaattinen jaavansammalen valtaama 63-litrainen allas minulla on ikkunaa vastapäätä ja siitä en ole ikinä onnistunut saamaan yhtään onnistunutta kuvaa. Malawiin on tullut laitettua joskus ennen ajanlaskun alkua musta muovinen taustapaperi, ja se on kyllä sellainen paholaisen keksintö kuvaamista ajatellen että täytyy ehkä joskus yrittää tehdä asialle jotain.Pullahiiri kirjoitti:Kaloina näyttäisi olevan pusukaloja ja sinirihmakaloja. Ei paha kyllä.Sisso kirjoitti:Jotenkin Maisun akva pysäytii katsomaan, rehevä ja kasvit asettuneet kauniisti vaikka, tai ehkä juuri siksi, akva oli yksinertaisesti sisustettu, Mitä nuo isot kalat ovat?
HihLKA kirjoitti:Thomas-HKI:n akvaarion pohjalla kasvavasta "ruohomatosta" ei voi olla kuin kateellinen! Omassa akvaariossa ei varmastikaan valo riittäisi tuollaiseen![]()
Näitä kuvia katsellessa tulee kyllä hirveä hinku päästä akvaariokaupoille ostamaan kolmas allas. Ongelmana on vaan asunnon jo nyt tehokäytössä olevat neliöt... tuossa kyllä yhtenä välilehtenä on etuovi.com, josko muutaman kymmenen tuhannen euron lisäinvestoinnilla saisi akvaarioille lisätilaaTässä vaiheessa voisin väittää akvaarioiden olevan yksi kalleimmista harrastuksista...