Googlen mainokset tuottavat vain jos niitä klikataan mutta nuo ylä- ja alabannereina olevat lienevät vuosimaksullisia. Googlen mainoksia ei kuitenkaan kannata ryhtyä klikkailemaan urakalla (siis tolkuttomia määriä) tukeakseen a-w:iä koska googlella on keinonsa nollata nuokin turhat klikit. Hyvä niin sillä loppupeleissä ne mainostajat ovat ne jotka koko lystin googlelle maksavat.Riveriana kirjoitti:Mutta onko noista tosiaan tuloja jo pelkästään tuollaisina, vai pitääkö niitä klikkaillakin? Miten on Sam? Koska jos tarvtsee klikkailla, niin kai sitä kerran viikossa voisi siihen sen viisi minuuttia käyttää, että paria kolmea klikkaileekin.
Mitä mainoksia?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Mitä mainoksia?
Vähän tuo kyllä tökkäsi kun tuo keskustelun sekaan tuli, mutta aika äkkiä sen jättää noteeraamatta. Itse en lähtisi maksamaan palvelusta vaan katselen mieluummin mainoksia. Kai tuollaisen jäsenmaksunkin voi halukkaille tarjota ja silloin kirjautunut saisi täysin mainoksettoman näkymän?
Noi keskustelin väleihin ilmestyneet mainokset on ihan naurettavia. "Hampurilais lahjakortteja, jopa -70%, *esimerkki tulevasta diilistä"... Kuka tuollaisesta edes kiinnostuu, vaikuttaa todella epäluotettavalta mainokselta jo ensivilkaisulla... Sen sijaan akvaario- ja muut eläinaiheiset mainokset minua ei hattaisi yhtään. No eipä tuo tekstin välissä oleva hampurilainen ja laihdutusmainokset yms myöskään onneksi paljoa tilaa vie!
Hanurista nämä keskustelu ketjujen uudet välimainokset. Matka suoli24:sen tasolle alkanut.
Personoituvatko nuo mainokset jotenkin käyttäjän ilmoittamien tietojen, esim. paikkakunnan, iän ja sukupuolen mukaan?
Kaikki 51-vuotiaat naiset eivät kärsi inkontinenssivaivoista. Ja vaikka kärsiskin, niin ei helkkarissa niihin halua törmätä Aqua-webissä. Jotenkin siis ottaa päähän nuo Tena Lady-mainokset...
M.
Kaikki 51-vuotiaat naiset eivät kärsi inkontinenssivaivoista. Ja vaikka kärsiskin, niin ei helkkarissa niihin halua törmätä Aqua-webissä. Jotenkin siis ottaa päähän nuo Tena Lady-mainokset...
M.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Todella rasittavia ovat nuo mainokset. Olen kyllä maksuni hyville saiteille ollut valmis maksamaan. Mieluummin ilman mainoksia treadeissa. Muualla eivät niinkään häiritse.
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
En ole edes osannut rasittua mistään keskusteluihin tuppautuvista mainoksista, kun en ole yhtäkään nähnyt. Aloitus oli hyvä, mutta koko ketjun luettuani tulin siihen tulokseen, että siedän mieluummin mainoksia kuin maksan (mikäli niitä tännekin joskus näkyy).
Pelastamani katukissa Muffe<3
375 l 150x50x50: 8 kongontetraa, sulkaripsi, sinileuka, perhoskirjo, helmikirjo uros (MYYNNISSÄ), 5x lineolata, partis, tyttötaisto (royal blue CT). 64l: helmikirjon jäähyakvaario.
375 l 150x50x50: 8 kongontetraa, sulkaripsi, sinileuka, perhoskirjo, helmikirjo uros (MYYNNISSÄ), 5x lineolata, partis, tyttötaisto (royal blue CT). 64l: helmikirjon jäähyakvaario.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Ilmeisesti. 39-vuotiaille mainostetaan brassivahausta ja 51-vuotiaille inkontinenssisuojia. 60-vuotiaille varmaan hautauspalveluja?ÄmHoo kirjoitti:Personoituvatko nuo mainokset jotenkin käyttäjän ilmoittamien tietojen, esim. paikkakunnan, iän ja sukupuolen mukaan?

Google mainokset tietävät mitä teet googlessa (+ heidän palveluissaan) ja personoivat sen mukaan erittäinkin taitavasti. AW:ltä ne eivät saa mitään tietoja.
Eiköhän tämä ollut tässä..
-
- Advanced Member
Ei minulle tuollaisia tule, mainostavat eläintarvikkeita ja toria, sitten väliin hongkongin uistimia.maisu kirjoitti:Ilmeisesti. 39-vuotiaille mainostetaan brassivahausta ja 51-vuotiaille inkontinenssisuojia. 60-vuotiaille varmaan hautauspalveluja?ÄmHoo kirjoitti:Personoituvatko nuo mainokset jotenkin käyttäjän ilmoittamien tietojen, esim. paikkakunnan, iän ja sukupuolen mukaan?
-
- Advanced Member
Minua kyllä ärsyttää ne liikkuvat mainokset!
Ottavat silmään kun lukee!
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TASHAS
Te jotka käytätte gmailia, olette saattaneet huomata miten mainontaa personoidaan spostisi perusteella. Ei ole ilmaisia lounaita, verkkopalveluissakin jossain vaiheessa tulee aina raja vastaan koska on saatava rahavirtaa myös sisään. Aw:n tyyppisen palvelun tekniseen osuuteen ilman työtä tosiaan saa helposti uppoamaan jokusen tonnin vuodessa, jota voi olla tosiaan vaikea ymmärtää jos vain on käyttävä osapuoli. Nimimerkillä pari kaapillista leluja leppävaarassa.Substral kirjoitti:Google mainokset tietävät mitä teet googlessa (+ heidän palveluissaan) ja personoivat sen mukaan erittäinkin taitavasti. AW:ltä ne eivät saa mitään tietoja.
Ei ole vaikea ymmärtää, mutta ärsyttävää silti.jota voi olla tosiaan vaikea ymmärtää jos vain on käyttävä osapuoli. Nimimerkillä pari kaapillista leluja leppävaarassa.
Mutta sitä on vaikea ymmärtää, että jo Google-tilin omistaminen (en siis käytä esim. gmail-sähköpostia) ohjaa minulle tietyntyyppisiä mainoksia. IP-osoitteen perusteellako se minut tunnistaa? Vai miten?
M.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TASHAS
En nyt ole kovin ammattilainen tässä jutussa, mutta muistelisin että evästeet ja IP kuulunevat keinoihin. Joku enemmän perehtynyt voi valaista lisää. Tuon ominaisuudenhan saa kytkettyä muistaakseni pois jossain googlen sivulla, se taisi tehdä muutokset selaimeen jota käytät, koskee siis personointia, mainontaa se ei poista. Propsit Sam & Co lle siitä että tuo mainos on vain tuossa ensimmäisen ja toisen postin välissä, se kuitenkin tulee ohitettua nopeasti.
-
- Advanced Member
- Viesti:
noniin, MINUA on loukattu verisesti!
http://www.citydeal.fi/sites/www.cityde ... 3wodIQf9GQ
Kyseisen linkin mainos pomppii JOKAIKISELLÄ sivulla minkä avaan, en tosiaan syö omia pikkuisiani ja vielä maksa siitä!![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kyseisen linkin mainos pomppii JOKAIKISELLÄ sivulla minkä avaan, en tosiaan syö omia pikkuisiani ja vielä maksa siitä!
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Advanced Member
No joo, kukaan ei syö makean veden kaloja raakana, sushia tehdään aina merikalasta.MA7xGE kirjoitti:noniin, MINUA on loukattu verisesti!![]()
Kyseisen linkin mainos pomppii JOKAIKISELLÄ sivulla minkä avaan, en tosiaan syö omia pikkuisiani ja vielä maksa siitä!
-
- Advanced Member
- Viesti:
no mistäs tiät vaikka mulla oliskin merivesitankki?aquamarina kirjoitti:No joo, kukaan ei syö makean veden kaloja raakana, sushia tehdään aina merikalasta.MA7xGE kirjoitti:noniin, MINUA on loukattu verisesti!![]()

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Hmmn sushia hmmn
Mainonta tosiaan luo ihmisessä tarpeita. Google on profiloinut minut ilmeisen tylsäksi tyypiksi, kun sivustoilla minua seuraa sitkeästi yksi nettisivuhotelli ja halvat lennot. Pitäisi vissiin alkaa surffailla jännemmillä sivuilla, niin tulisi vaihtelua noihin mainoksiin. 
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

317, 240, 128, 100 ja 80 litraa akvaarioissa, sängyssä ja ammeessa hiukan lisää
-
- Advanced Member
Hihhitanjakemp kirjoitti:Hmmn sushia hmmnMainonta tosiaan luo ihmisessä tarpeita. Google on profiloinut minut ilmeisen tylsäksi tyypiksi, kun sivustoilla minua seuraa sitkeästi yksi nettisivuhotelli ja halvat lennot. Pitäisi vissiin alkaa surffailla jännemmillä sivuilla, niin tulisi vaihtelua noihin mainoksiin.

Juu, eipä nuo mainokset enään häiritte. Klikkailen niitä aina silloin tällöin. Tietenkään AW:n ylläpitäjät ja muut ''pääjehut'' ei saa kannustaa ihmisiä klikkaamaan niitä, mutta koska minä olen pelkkä monni, minä voin!

-
- Elite Member
Emmä usko että sinne tarvii viedä omia kaloja mukana. Eiköhän niillä oo eri kalat mitä ne tarjoilee siellä.MA7xGE kirjoitti:noniin, MINUA on loukattu verisesti!![]()

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
- Viesti:
Hihi, total reps*!Mari kirjoitti:Emmä usko että sinne tarvii viedä omia kaloja mukana. Eiköhän niillä oo eri kalat mitä ne tarjoilee siellä.MA7xGE kirjoitti:noniin, MINUA on loukattu verisesti!![]()
Kyseisen linkin mainos pomppii JOKAIKISELLÄ sivulla minkä avaan, en tosiaan syö omia pikkuisiani ja vielä maksa siitä!![]()

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS, Ciklidistit
Nyt sivustolle on lisätty mainoksia, kuvien päälle. Itse maksan kuukausimaksua tallennustilasta jotta kuvien joukossa EI ole mainoksia. Otan kuvani pois kaikista viesteistä. Kiitos ja anteeksi.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Nuo viestien välissä olevat mainokset on ok, mutta kuvien päälle tulevat häiritsee. Ilmeisesti niissäkin joku systeemi, kun kaikki kuvat ei kelpaa?
Ymmärrettävää mutta tosi suuri menetys.Thompson kirjoitti:Otan kuvani pois kaikista viesteistä.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, CorydoradinaeFinland
Nuo viestien välissä olevat mainokset vielä menevät, mutta olisiko jotenkin mahdollista päästä eroon noista kuvien päälle tunkevista? Ovat vaan niin perusteellisen ärsyttäviä! Varsinkin noissa pitkissä kuvaketjuissa aiheuttavat akuuttia verenpaineen nousua.
-
- Advanced Member
No äläpä ja tuntuu tyhmälle, että niissä mainostetaan muka jotain, joka liittyy kuvaan. Tuolla liejuryömijäaltaasta kertovassa triidissä oli nyt punertavasta ledinauhasta kuva, niin sen päällä oleva mainos mainosti jotain hiton roosaa nauhaa jossain. Aergh. Myötähäpiä..Riveriana kirjoitti:Nuo viestien välissä olevat mainokset vielä menevät, mutta olisiko jotenkin mahdollista päästä eroon noista kuvien päälle tunkevista? Ovat vaan niin perusteellisen ärsyttäviä! Varsinkin noissa pitkissä kuvaketjuissa aiheuttavat akuuttia verenpaineen nousua.
Todella harmillista, että Thompson on poistanut kaikki kuvansa täältä.

-
- Katalysaattori
Todellakin! Ihme perseilyä nuo mainokset kuvissa. Vaikka ne saakin klikattua pois (joka kuva erikseen), ei niille kyllä heru ymmärrystä.thank kirjoitti: Todella harmillista, että Thompson on poistanut kaikki kuvansa täältä.Niitä oli ilo katsella!
Ja vielä kun sivustolle liitetty kuva saa olla 600px kanttiinsa ja muualta IMG tagitettu kuva saa olla sen 900px, niin hiukankaan tarkempaa kuvaa tai yksityiskohtia sisältävää ei tuolla 600 pikselin koolla saa aikaiseksi. Sääli, ja toivottavasti tässä vielä järki voittaisi. Kuitenkin Thompsonin kuvat ovat tällä sivustolla sitä materiaalia jolla akvarismi saadaan välitettyä eteenpäin tyylikkäänä harrastuksena (ja tämä ei nyt ole mitenkään tarkoitettu pahasti vastaperustettua allasta salamalla kuvaaville).
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa