![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kertokaa asiasta kaikki mahdollinen!

Valvoja: Moderaattorit
Niin, se pohjan pillaantuminen on toki jonkinlainen potentiaalinen ongelma. Mutta aiheesta tuntuvat vääntävän kättä paljon minua tietävämmät vesikemistit, joten taidan jättää omat mielipiteeni mututasolle. En ole kaloja tuolla tappanut. Minulla on kierteisiä.Felikez kirjoitti:Onko parempi laittaa kierteisiä vai antaa olla ilman? Nehän sekottaa varmaan pohjan kerrokset ennen pitkää, kun möyhivät. Toisaalta pilaantunut pohja houkuttelee vielä vähemmän...
Kuka mättää mitäkin, riippuu niin monesta tekijästä. Mutta jos haluaa hifistellä, niin †uolla on nopea johdatus "estimative index"-perusteisiin...Felikez kirjoitti:Minkälaista lannoitusta näihin tehdään, muuta ku kalanruualla? Käykö semmonen "perustikku", esim. Initial Stick? Voiko toisen akvan lietettä käyttää?
Ei mene katolleen. Mulla on sellanen pörryytin nurkassa, eikä kulho ole nurin mennyt.Felikez kirjoitti:Meneekö koko systeemi katolleen jos laittaa nurkkaan sisäsuodattimen pienelle teholle ja jättää sille vähä tyhjää tilaa? Ajattelin semmosta hellää kuplasuihkua.
Juu kaikkea mahdollista et varmaan saa yhdestäkään lähteestä.hippikala kirjoitti:Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta! Siis ymmärränkö nyt oikein, ettei tämmöisessä ole suodatinta ollenkaan? Voiko jo aloitettua akvaa muuttaa tähän suuntaan vai pitäisikö aloittaa puhtaalta pöydältä? Jos tämä juttu on sitä mitä kuvittelen, niin silloinhan kyse on nimenomaan ekologisesta akvaariosta.
Kertokaa asiasta kaikki mahdollinen!
Ihmettä siinä ei ole edes nimeksi. Enkä juuri nyt pääse täältä pitkähköltä poissaololta kuvailemaan. Jossakin tuhoutuneen tietokoneen pelastetulla kovalevyllä mulla on pari otosta sen perustamisesta, mutta toistaiseksi joudut tyytymään tähän noin kuukausi perustamisesta otettuun heikkoon kuvaan:Hilleri kirjoitti:Hx, haluan kuvan sinun ihmeakvastasi..